Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Huff, jeg skjønner akkurat hva du mener. For meg er det så uvirkelig at jeg noen gang skal få en positiv test (første barn), men så har jeg likevel et ørlite håp hver pp.7/8 dpo idag, appane er ikkje heilt enigehar ein dag der eg kjenner på at det ikkje har klaffa denne pp, ein dårlig dag
har så inderlig lyst på ein positiv test ..
![]()

Ja, det er santHuff, jeg skjønner akkurat hva du mener. For meg er det så uvirkelig at jeg noen gang skal få en positiv test (første barn), men så har jeg likevel et ørlite håp hver pp.
Fallhøyden blir jo mindre når man føler det ikke har klaffet, og overraskelsen desto større dersom man ender opp med positiv test. Vi går trøste oss med det![]()
godt eg får lufte tankane til dikka her inne, som forstår meir enn mannen heime
er nok fordi det nærmar seg testing og begynna å kjenne på nerver. Grugledar meg 
Helt enig med deg, veldig deilig å få luftet tankene litt. Mannen er mer sånn "det skjer når det skjer" og forstår ikke hva jeg stresser medJa, det er santgodt eg får lufte tankane til dikka her inne, som forstår meir enn mannen heime
er nok fordi det nærmar seg testing og begynna å kjenne på nerver. Grugledar meg
![]()
Jeg hadde egentlig lyst til å begynne å prøve for et år siden, men vi valgte å vente til vi var ferdige med å pusse opp hus. Derfor vil jeg så gjerne at det skal klaffe om ikke så altfor lenge!Uff ja...Endeligda er det litt meir ventetid igjen
![]()
tenkte teste 8dpo. Fått positiv da alle gangene 
Ja, dei er nok hakket meir avslappa oppi all denna prøvingaHelt enig med deg, veldig deilig å få luftet tankene litt. Mannen er mer sånn "det skjer når det skjer" og forstår ikke hva jeg stresser medJeg hadde egentlig lyst til å begynne å prøve for et år siden, men vi valgte å vente til vi var ferdige med å pusse opp hus. Derfor vil jeg så gjerne at det skal klaffe om ikke så altfor lenge!
Vart overraskande gravid i august, men endte desverre i ein SA. Så ville jo helst vore gravid att i forrige mnd Eg tørr ikkje teste så tidlig, har aldri fått positiv så tidlig. Var 14 dpo sist da eg fekk positiv test, og da fekk eg negativ 12 dpoUff ja...tenkte teste 8dpo. Fått positiv da alle gangene
![]()
så eg må berre prøve å holde meg til nærmare ikm. Har også en dårlig følelse i dag.... Merker at jeg er i kjempe dårlig humør.. Har litt murringer av og til. Ømme brystvorter har jeg litt av bare. Men har en dundrende hodepine i dag ... (hadde jo en voldsom kvalme og magevondt i går natt, men vet ikke hva det var).Eg tørr ikkje teste så tidlig, har aldri fått positiv så tidlig. Var 14 dpo sist da eg fekk positiv test, og da fekk eg negativ 12 dposå eg må berre prøve å holde meg til nærmare ikm.
Kjenner på milde murringar og har fått ein del kviser. Får som regel litt eit par dagar før ikm, men aldri fått det rett etter el slik som no. Vanskelig å sei ke som e tegn på graviditet eller tr, mykje lilt syns eg![]()
Det er så kjipt å vere i dritthumørHar også en dårlig følelse i dag.... Merker at jeg er i kjempe dårlig humør.. Har litt murringer av og til. Ømme brystvorter har jeg litt av bare. Men har en dundrende hodepine i dag ... (hadde jo en voldsom kvalme og magevondt i går natt, men vet ikke hva det var).
Testet i går, men den var negativ ... Prøver å holde meg til fredag morgen. Ikke lett...
Mye like symptomer er det...... Blir spennende å se
Var du også akutt kvalm? Det var slik jeg var forrige natten.... Var såååå kvalm, men hjalp med efipran takk og lov. Ga det seg fort? Skal prøve å holde meg hehe, men er jaggu ikke enkelt. Men er så sikker på negative tester, at jeg skal prøve og tenke på noe annet denne uken....Det er så kjipt å vere i dritthumørmen er nok berre ein slik dag akkurat idag.
Har kjent på såre brystvorter og stikking i puppene, men det kjem og går litt. Vart akkut kvalm igår kveld, men kaldsveitting, der er noko eg sleit med i mine forrige svangerskap. Ofte blodtrykkfall, skikkelig ubehagelig
Blir spennende ut i veka, tenkte å kanskje begynne å teste 10 dpo.
Ja, det som kasta over meg igår, vart skikkelig kvalm, kaldsveitta, måtte sette meg ned på huk for trudde eg ville svime av om ikkjeVar du også akutt kvalm? Det var slik jeg var forrige natten.... Var såååå kvalm, men hjalp med efipran takk og lov. Ga det seg fort? Skal prøve å holde meg hehe, men er jaggu ikke enkelt. Men er så sikker på negative tester, at jeg skal prøve og tenke på noe annet denne uken....![]()
Gjekk over etter 5-10 minutt. Ikkje kjent meir til det enda, håpar ikkje det kjem tilbake heller. 
Greit å ha litt anna å tenka påHmm, hørtes ikke noe særlig ut.. Blir jobbing her også, så det er fint![]()

AbsoluttGreit å ha litt anna å tenka på![]()
Takk, det sammeAbsoluttFint å koble ut hjernen litt
Ha en super dag
![]()
så får me berre krysse alt me har for positive tester når den tid kjem 
SpennandeBlir spennende å høre om symptomer denne uken og kanskje vi til og med får se noen positive tester![]()