IKM uke 9

Hva skjer med babyplan om dagen da?
Tok feil, og tok g test istede for el test I dag.
Og kan skimte skygge. Kan hente det bare er øynene mine. Er på dag 17, har testa etter eggløsning siden dag 10. Så tviler på jeg har gått glipp av tidlig el.
Dårlig i så fall. :shifty:
Ps: el testen er svakere igjen.
Fra uke 8 her, men har fått skygger på tidlig og vanlig fra babyplan, og fra makesure denne syklusen, helt fra 6 dpo, fryktelig irriterende!

Fra uke 8 her, men har fått skygger på tidlig og vanlig fra babyplan, og fra makesure denne syklusen, helt fra 6 dpo, fryktelig irriterende!
Sniker - skygger på tidlig babyplan her også! Hvilke tester er faktisk bra? Hva kommer du til å kjøpe igjen?

Hei!
Jeg skal egentlig ha eggløsning på CD17, som er på tirsdag. Og etter å ha blitt litt oppslukt de forrige PP har jeg slappet litt mer av, tenkte bare jeg skulle ta en baseline-test i går morges. Så var den øøørlitegrann høyere enn jeg likte. Tok en ny i går ettermiddag, som var "høy" (1.0), og en ny i natt på 0.84. I morges var den 0.47 igjen. Så jeg antar faktisk at jeg har eggløsning i dag - og dermed at IKM også kan finne på å komme i uke 9. Jeg bruker ikke ha veldig høy topp, kanskje 1.2 max.

Fikk heldigvis lagt inn aksjer i går når testen var positiv, men har jo litt dårlige vibber siden vi ikke har lagt inn noe foregående dager - skulle spare kruttet helga:hilarious:. Lagt inn aksjer i morges også da forsåvidt.

Kanskje er det mitt nye regime med wild yams-tabletter to ganger om dagen og wild yams-kremen som har påvirket hormonene og forkortet folikkelfasen, eller så har egget ikke greid å slippe og prøver igjen senere, siden toppen ikke var så høy? Aner ikke, men blir satt ut når kroppen ikke er punktlig.
Smart-ringens temp viser lite logisk økning, men den har jeg uansett gitt opp.

Joiner dere her og hopper til uke 10 om noe skulle endre seg:)

- Vettskremt83 - 42 - B1 - PP3 - EL 14/2 - IKM egentlig 2/3 (Men nå sikkert uke 9)
Spennende!! Nesten bra at du tok en status sjekk :smiley-angelic002

La seg inn på IKM 1/3 (søndag i uke 9), også endrer eg bare det om du ønsker :Heartred Koselig du er her nå uansett om du flytter over eller ikke!

Back
Topp