Vestlandsmor
Flørter med forumet
Dette er sikkelig spennende!!Neei, fikk plutslig helt negative strimler, så tok ikke. Kanskje eggløsningen faktisk bare drøyer.
![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Dette er sikkelig spennende!!Neei, fikk plutslig helt negative strimler, så tok ikke. Kanskje eggløsningen faktisk bare drøyer.
![]()

Jaaa, haha lager spenning tidlig i løpetDette er sikkelig spennende!!![]()
Men tipper det bare var dumme sterke skygger som lurte meg nok en gang, og en laaaang syklus venter meg. hvordan ligger dere andre an? Så ikke alt du skreiv her jeg. Haha ups. Fikk tr som vanlig. Kunne fått el før CD10. Ev ikke plukket opp, selv om jeg testa ofte.Føler eg ser skygger / noe - spesielt på den siste
Forrige syklus - fikk du TR som vanlig? Kan du ha hatt EL tidlig?
Mtp Clearblue som også hadde skygge strek / 2 streker
Jeg har hatt flere sykluser hvor jeg aldri har slått ut helt på vanlig strips, men likevel hatt eggløsning. Derfor jeg endte opp med å kjøpe monitorSå ikke alt du skreiv her jeg. Haha ups. Fikk tr som vanlig. Kunne fått el før CD10. Ev ikke plukket opp, selv om jeg testa ofte.
Ble så lei av å tippe hvilken som var sterkest for de ble aldri helt positive på strekenAaah ja ikke sant. Hørtes veldig greit ut med monitor ja! Jeg har som regel fått veldig sterke el tester, men ting kan forandre seg. Kanskje monitor blir neste steg.Jeg har hatt flere sykluser hvor jeg aldri har slått ut helt på vanlig strips, men likevel hatt eggløsning. Derfor jeg endte opp med å kjøpe monitorBle så lei av å tippe hvilken som var sterkest for de ble aldri helt positive på streken
Denne eggløsninga ble jeg gravid på en gang i tiden, testet 3 ganger pr dag med fikk aldri noen topp.Aaah ja ikke sant. Hørtes veldig greit ut med monitor ja! Jeg har som regel fått veldig sterke el tester, men ting kan forandre seg. Kanskje monitor blir neste steg.![]()
6 dpo og det klør i fingrene etter å testeJaaa, haha lager spenning tidlig i løpetMen tipper det bare var dumme sterke skygger som lurte meg nok en gang, og en laaaang syklus venter meg. hvordan ligger dere andre an?
![]()
Av erfaring får eg ikke positive tester før nærmere 12 dpo… så prøver å vente til helga uansett 
Ååh så spennende!!6 dpo og det klør i fingrene etter å testeAv erfaring får eg ikke positive tester før nærmere 12 dpo… så prøver å vente til helga uansett
![]()
Så deilig med el! Happy humpings eller hva man bruker å si.Endelig EL! To dager forsinka etter antagelsen her. Så er jo egentlig i en IKM uke 10 gruppe, men spennende å følge med på dere her også. Er det flere med EL i dag eller venter fortsatt på dere som har vært forsinka?

Da skal det være endret@Vestlandsmor, kan du flytte meg fra lørdag til søndag? På forhånd takk.
Jeg har endret her, så du bare kan lime rett inn:
MammaØnsket - 37 - B1 - PPX (7 år +/-) - EL 16/2 - IKM 1/3

Jeg kommer til å melde meg inn i IKM uke 10 her. 1DPO i dag, med IKM 2/3 og EL 16.2. Men kommer til å følge godt med her ogsåHvordan er status på folk?
Teste trang begynt å meldt seg? Noen som har tatt en bare å ha noe å sammenligne med? Eventuelt planer for når første test ryker?![]()
Jeg og samboer har bestemt oss for å vente til 12DPO denne gangen. Får prøve å holde meg fram til daHvordan er status på folk?
Teste trang begynt å meldt seg? Noen som har tatt en bare å ha noe å sammenligne med? Eventuelt planer for når første test ryker?![]()
men ikke sikkert jeg klarer det 
Spennende!! Tar dere testene sammen?Jeg og samboer har bestemt oss for å vente til 12DPO denne gangen. Får prøve å holde meg fram til damen ikke sikkert jeg klarer det
![]()