IKM uke 9

Så ikke alt du skreiv her jeg. Haha ups. Fikk tr som vanlig. Kunne fått el før CD10. Ev ikke plukket opp, selv om jeg testa ofte.
Jeg har hatt flere sykluser hvor jeg aldri har slått ut helt på vanlig strips, men likevel hatt eggløsning. Derfor jeg endte opp med å kjøpe monitor :laughing002 Ble så lei av å tippe hvilken som var sterkest for de ble aldri helt positive på streken

Jeg har hatt flere sykluser hvor jeg aldri har slått ut helt på vanlig strips, men likevel hatt eggløsning. Derfor jeg endte opp med å kjøpe monitor :laughing002 Ble så lei av å tippe hvilken som var sterkest for de ble aldri helt positive på streken
Aaah ja ikke sant. Hørtes veldig greit ut med monitor ja! Jeg har som regel fått veldig sterke el tester, men ting kan forandre seg. Kanskje monitor blir neste steg. :D

Aaah ja ikke sant. Hørtes veldig greit ut med monitor ja! Jeg har som regel fått veldig sterke el tester, men ting kan forandre seg. Kanskje monitor blir neste steg. :D
Denne eggløsninga ble jeg gravid på en gang i tiden, testet 3 ganger pr dag med fikk aldri noen topp.
IMG_7392.png

Jaaa, haha lager spenning tidlig i løpet :laughing002Men tipper det bare var dumme sterke skygger som lurte meg nok en gang, og en laaaang syklus venter meg. hvordan ligger dere andre an? :D
6 dpo og det klør i fingrene etter å teste :smiley-ashamed004 Av erfaring får eg ikke positive tester før nærmere 12 dpo… så prøver å vente til helga uansett :dead:

Endelig EL! To dager forsinka etter antagelsen her. Så er jo egentlig i en IKM uke 10 gruppe, men spennende å følge med på dere her også. Er det flere med EL i dag eller venter fortsatt på dere som har vært forsinka?

6 dpo og det klør i fingrene etter å teste :smiley-ashamed004 Av erfaring får eg ikke positive tester før nærmere 12 dpo… så prøver å vente til helga uansett :dead:
Ååh så spennende!! :DIkke værst å klare å vente så lenge som til etter 12 dpo!
Jeg våkna til sterke skygger, både på clearblue og babyplan, tok en ultratidlig (men på ny urin rett etter) meeeen negativ. Og har negative el tester. Så da er verken clearblue tidlig og babyplan tidlig å stole på (for min del ). Og så får jeg bare teste videre etter el. :rolleyes:

Endelig EL! To dager forsinka etter antagelsen her. Så er jo egentlig i en IKM uke 10 gruppe, men spennende å følge med på dere her også. Er det flere med EL i dag eller venter fortsatt på dere som har vært forsinka?
Så deilig med el! Happy humpings eller hva man bruker å si. :laughing002
Venter fortsatt her. Så havner i annen gruppe jeg og. Er litt i limbo føler jeg.

Fikk den sterke i går kveld og den svakere i dag, så spent på om peaken var i natt :nailbiting: Sniker litt, kommer sikker i ikm uke 10

Vedlegg

• IMG_7242.jpeg
    IMG_7242.jpeg
    571,3 KB · Visninger: 19
  • IMG_7241.jpeg
    IMG_7241.jpeg
    389,7 KB · Visninger: 19
Hvordan er status på folk? :love017
Teste trang begynt å meldt seg? Noen som har tatt en bare å ha noe å sammenligne med? Eventuelt planer for når første test ryker?:happy093.

Back
Topp