Hei!
Jeg skal egentlig ha eggløsning på CD17, som er på tirsdag. Og etter å ha blitt litt oppslukt de forrige PP har jeg slappet litt mer av, tenkte bare jeg skulle ta en baseline-test i går morges. Så var den øøørlitegrann høyere enn jeg likte. Tok en ny i går ettermiddag, som var "høy" (1.0), og en ny i natt på 0.84. I morges var den 0.47 igjen. Så jeg antar faktisk at jeg har eggløsning i dag - og dermed at IKM også kan finne på å komme i uke 9. Jeg bruker ikke ha veldig høy topp, kanskje 1.2 max.
Fikk heldigvis lagt inn aksjer i går når testen var positiv, men har jo litt dårlige vibber siden vi ikke har lagt inn noe foregående dager - skulle spare kruttet helga

. Lagt inn aksjer i morges også da forsåvidt.
Kanskje er det mitt nye regime med wild yams-tabletter to ganger om dagen og wild yams-kremen som har påvirket hormonene og forkortet folikkelfasen, eller så har egget ikke greid å slippe og prøver igjen senere, siden toppen ikke var så høy? Aner ikke, men blir satt ut når kroppen ikke er punktlig.
Smart-ringens temp viser lite logisk økning, men den har jeg uansett gitt opp.
Joiner dere her og hopper til uke 10 om noe skulle endre seg
- Vettskremt83 - 42 - B1 - PP3 - EL 14/2 - IKM egentlig 2/3 (Men nå sikkert uke 9)