IKM uke 9

Da blinker smilefjeset på Clearblue sin test. Så det stiger hvertfall. Hatt omgangssyke de to andre her barna i helga. Våkna opp til enorm kvalme her nå og redd jeg har blitt smitta. Kan det påvirke om egget sitter tror dere?
Jeg hadde omgangssyke samtidig som eggløsning forrige måned, og chat gpt sa at det ikke hadde noe å si den gang :laughing002 ble stressa av det selv, men eggløsning skjedde iallefall som normalt

Jeg får ALLTID positiv eggløsningstest + maximal på monitor på CD14, men for første gang har jeg ikke fått det.. håper det skjer i morgen, blir litt stressa :nailbiting: her har syklusen alltid vært superstabil (ikke at det har hjulpet så langt men:bored:)

Jeg hadde omgangssyke samtidig som eggløsning forrige måned, og chat gpt sa at det ikke hadde noe å si den gang :laughing002 ble stressa av det selv, men eggløsning skjedde iallefall som normalt
Brukte chatgpt tilslutt jeg og. Forsøker å holde meg rolig her og tenke at det fortsatt kan bli så lenge eggløsning kommer

Jeg får ALLTID positiv eggløsningstest + maximal på monitor på CD14, men for første gang har jeg ikke fått det.. håper det skjer i morgen, blir litt stressa :nailbiting: her har syklusen alltid vært superstabil (ikke at det har hjulpet så langt men:bored:)
Håper det skjer snart! Hvordan ligger du an på monitor / eggløsningstestene? Er det noe tegn?

Er nå over i dpo land - 2 dpo - og hveeer syklus blir eg sikkelig oppblåst / promper mye og blir veldig kvalm :dead: Antar det er hormoner som faller fort?

Andre som opplever deg slik eller lignende?

Det drøyer hos meg og! Har siste halvåret fått positiv el test mellom CD 11-14, men nå er jeg på CD 15 og det skjer ikke så mye.. :rolleyes:

Vedlegg

• 20260213_105635.jpg
    20260213_105635.jpg
    250,8 KB · Visninger: 14
Hei!
Jeg skal egentlig ha eggløsning på CD17, som er på tirsdag. Og etter å ha blitt litt oppslukt de forrige PP har jeg slappet litt mer av, tenkte bare jeg skulle ta en baseline-test i går morges. Så var den øøørlitegrann høyere enn jeg likte. Tok en ny i går ettermiddag, som var "høy" (1.0), og en ny i natt på 0.84. I morges var den 0.47 igjen. Så jeg antar faktisk at jeg har eggløsning i dag - og dermed at IKM også kan finne på å komme i uke 9. Jeg bruker ikke ha veldig høy topp, kanskje 1.2 max.

Fikk heldigvis lagt inn aksjer i går når testen var positiv, men har jo litt dårlige vibber siden vi ikke har lagt inn noe foregående dager - skulle spare kruttet helga:hilarious:. Lagt inn aksjer i morges også da forsåvidt.

Kanskje er det mitt nye regime med wild yams-tabletter to ganger om dagen og wild yams-kremen som har påvirket hormonene og forkortet folikkelfasen, eller så har egget ikke greid å slippe og prøver igjen senere, siden toppen ikke var så høy? Aner ikke, men blir satt ut når kroppen ikke er punktlig.
Smart-ringens temp viser lite logisk økning, men den har jeg uansett gitt opp.

Joiner dere her og hopper til uke 10 om noe skulle endre seg:)

- Vettskremt83 - 42 - B1 - PP3 - EL 14/2 - IKM egentlig 2/3 (Men nå sikkert uke 9)

CD13 her. Tror den er litt forsinket her også. Make sense pga omgangssyka tors/fre. Frisk og rask nå igjen, så håper den er rett rundt hjørnet.
Ser ut til at vi er flere som følger hverandre her på eggløsningsdag da. Satser på å se en topp i morgen her. Men blir fort vekk å hoppe til IKM uke 10 da.

Nå har den kanskje økt liiitt mer, men går seint denne gangen altså! :rolleyes:

Vedlegg

• 20260214_102652.jpg
    20260214_102652.jpg
    185,9 KB · Visninger: 5
Hva skjer med babyplan om dagen da?
Tok feil, og tok g test istede for el test I dag.
Og kan skimte skygge. Kan hente det bare er øynene mine. Er på dag 17, har testa etter eggløsning siden dag 10. Så tviler på jeg har gått glipp av tidlig el.
Dårlig i så fall. :shifty:
Ps: el testen er svakere igjen.

Vedlegg

• Snapchat-1821565607.jpg
    Snapchat-1821565607.jpg
    76,1 KB · Visninger: 5
  • 20260214_143309.jpg
    20260214_143309.jpg
    210,9 KB · Visninger: 5
Hva skjer med babyplan om dagen da?
Tok feil, og tok g test istede for el test I dag.
Og kan skimte skygge. Kan hente det bare er øynene mine. Er på dag 17, har testa etter eggløsning siden dag 10. Så tviler på jeg har gått glipp av tidlig el.
Dårlig i så fall. :shifty:
Ja testene fra babyplan gir så mye skygger i det siste. Droppet å bestille til denne ppen

Back
Topp