Har såppas regelmessig syklus med el på dag 14 og tr på dag 28 så her er det ikke noe vits med fertilitetsmonitor! Rart ikke jeg blir gravid snart![]()
Samme her! Får stort sett bekreftet både med el-test og temp som gir veldig god indikasjon....

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har såppas regelmessig syklus med el på dag 14 og tr på dag 28 så her er det ikke noe vits med fertilitetsmonitor! Rart ikke jeg blir gravid snart![]()

Nei kjipt med negative testermen jeg vet jo at det er tidlig og fikk jo ikke positiv tidligtest før 12 dpo sist
så stresser ikke ennå!
Syns det er vansklig å tempe til samme tid hver dag så jeg må bare gjøre det når jeg våkner
Hvordan går det med deg da???

Jeg går også sykemeldt hjemme mesteparten av dagenNegativ idag og... Blir så nedfor... Går sykemeldt hjemme og, så blir skikkelig nedfor...
11dpo idag...
vil ikke gå på medisiner som kan ødelegge og klusse med syklusen så da må jeg bare ta det med ro! prøve å finne på noe
Forstår at det er ekstra tøft når man går hjemme kun i egne tankerKan jeg spørre hvorfor du er hjemme? Bare å lufte tanker her med oss iallfall
![]()
Jeg går også sykemeldt hjemme mesteparten av dagenjobber kun 3 timer om dagen pga betennelse i armen! Så jeg også går rundt å suller å tenker og graver meg ned! Vet hvordan det er
vil ikke gå på medisiner som kan ødelegge og klusse med syklusen så da må jeg bare ta det med ro! prøve å finne på noe
blir en del støvesuging og vasking av klær da
det er jo noe
![]()
![]()
Jeg jobber turnus, så må også bare ta tempen når jeg våkner.... stort sett fungerer det tilstrekkelig for indikasjon![]()
Dumme kroppen ja. Skriver under på den. Om ikke det klaffer nå så vet jeg ikke hva jeg gjør? Da tror jeg at jeg må reise bort eller noe å dra på skikkelig fylla og bare gjøre alt jeg har lyst tilSamme her! Får stort sett bekreftet både med el-test og temp som gir veldig god indikasjon....Dumme kroppen
![]()

Da er det hvertfall tegn på at eggløsning er over.Ja, det er ganske kjipt at vi ikke får like mange pp som jeg skulle ønsket.. Men prøver og tenke på at jeg får ha han mye hjemme i en eventuell permisjon..Hvis det viser seg at jeg ikke er gravid denne mnd, så er han ikke hjemme på neste el
Det synes jeg er litt kjipt.. Men men, det er sånn vi har valgt og leve...
Igår var det en helt annen utflod igjen, litt balsam aktig???![]()

Ååh så fantastisk!!! Gratulerer så mye!

Ja 8dpo er heldigvis kjempe tidlig og alt kan skje!Nei kjipt med negative testermen jeg vet jo at det er tidlig og fikk jo ikke positiv tidligtest før 12 dpo sist
så stresser ikke ennå!
Syns det er vansklig å tempe til samme tid hver dag så jeg må bare gjøre det når jeg våkner
Hvordan går det med deg da???

Samme her.. går rundt i mine egne tanker...Negativ idag og... Blir så nedfor... Går sykemeldt hjemme og, så blir skikkelig nedfor...
11dpo idag...

Samme her.. går rundt i mine egne tanker...
Uff sender deg en god klem![]()

Da er det hvertfall tegn på at eggløsning er over.![]()

Vurderer det samme.. pleier å slutte å teste 11dpo eller 12dpo for da har jeg forberedt meg nok og orker ikke flere skuffelser hver morgen...Da er det bare å vente.. Håper på en strek imorgen, men tror jeg venter til Ikm nå, så lei av å bli skuffet![]()

Vurderer det samme.. pleier å slutte å teste 11dpo eller 12dpo for da har jeg forberedt meg nok og orker ikke flere skuffelser hver morgen...
Håper vi begge blir super positiv overrasket!![]()
Krysser fingrer og tær for deg!Tusen takk snille deg!Ja, det hadde vært fint med en posetiv overaskelse nåKrysser fingrer og tær for deg!

dvs tre dager mellom aksjene og el. Ååååh..... i så fall bare 8dpo i dag da....Skjønner du blir fortvilet da! Men husk at mange mener spermen kan leve 5dager og jeg har til og med lest 9 dager, selvom det må jo være ekstremt tilfelle isåfall tenker jeg. Og hvis du bare er 8dpo er det forsatt god sjanse for positiv test! La dere inn aksjer på onsdagen når han kom tilbake?Nå ble jeg litt skuffa og forvirra her. Plutselig endra grafen min seg i dag, og satte el til 12/2. Og vi la inn aksjer søndag pga han var bortreist mandag tom onsdagdvs tre dager mellom aksjene og el. Ååååh..... i så fall bare 8dpo i dag da....
Håper dette gir deg litt troen tilbakeNå ble jeg litt skuffa og forvirra her. Plutselig endra grafen min seg i dag, og satte el til 12/2. Og vi la inn aksjer søndag pga han var bortreist mandag tom onsdagdvs tre dager mellom aksjene og el. Ååååh..... i så fall bare 8dpo i dag da....

What? Så frustrendeNå ble jeg litt skuffa og forvirra her. Plutselig endra grafen min seg i dag, og satte el til 12/2. Og vi la inn aksjer søndag pga han var bortreist mandag tom onsdagdvs tre dager mellom aksjene og el. Ååååh..... i så fall bare 8dpo i dag da....
Dumme kroppen ja. Skriver under på den. Om ikke det klaffer nå så vet jeg ikke hva jeg gjør? Da tror jeg at jeg må reise bort eller noe å dra på skikkelig fylla og bare gjøre alt jeg har lyst til
Kanskje legge om kostholdet litt å spise enda mere sunnere, døtte i meg alt av vitaminer som jeg kommer over å prøve alt
Å tempe f.eks 7 hver morgen går ikke, for jeg får ikke sove igjen å det er kjipt når man begynner på jobb 10 en dag og kan sove litt lenger![]()
Skjønner du blir fortvilet da! Men husk at mange mener spermen kan leve 5dager og jeg har til og med lest 9 dager, selvom det må jo være ekstremt tilfelle isåfall tenker jeg. Og hvis du bare er 8dpo er det forsatt god sjanse for positiv test! La dere inn aksjer på onsdagen når han kom tilbake?
Det ser hvertfall riktig ut at el var den 12/2 ut ifra grafen.
What? Så frustrendedet skjønner jeg er forvirrende, men tre dager kan gå selvom
vi krysser fingrene
![]()

Han kom hjem så sent og jeg trodde el var forbi så ble liksom ikke prioritert å legge inn flere aksjer
det er siste gangen jeg gjør den feilen
Det positive er jo at 8dpo er tidlig å få positiv test på da, så håpet lever... litt til.
bra du tar en for laget!
Edit! TO, selvfølgelig, LilleS1 også!!