IKM uke 9

Hei! Har sneket på forumet i mange måneder, men har liksom aldri turt å ta steget inn :rolleyes: Har fulgt med tråden her siden oppstart. Testa plutselig positivt på mandag, 7dpo! Skjønner det ikke helt, enda.. Tør ikke helt tro på det før jeg har passert IKM.

Symptomer så langt: vonde pupper siden et par dager etter eggløsning (har det vanligvis bare uka før mensen), økt utflod de siste to dagene. Litt trøttere enn vanlig.

30år - pp 6 - b1 - el 10.02- ikm 24.02 - TB 17.02

Øverste bilde: 7dpo
Nederste bilde: 9dpo (i dag)

Vis vedlegget 319364 Vis vedlegget 319365

Der er det ingen tvil:smiley-angelic003 gratulerer så mye!

Tusen hjertelig takk! Dette føles godt og skummelt. Er så redd for at jeg gleder meg for tidlig og mensen kommer på mandag likevel.. Prøver å tenke positivt! :smiley-angelic001
Skjønner godt at det er skummelt med tanke på det, men prøv å nyt at du er gravid og har fått utrolig fine tester med utrolig fin stigning! Gleder meg å høre hvordan det går videre med deg!:Heartbigred

Ja, det er det jeg og føler, at alle tester tidelig men jeg får ingenting:bored::bored: Er bare så redd for at TR kommer på mandag... Er så lei selvom vi bare har prøvd siden oktober..Skal sies at han jobber offshore, så har bare annenhver mnd å prøve om det klaffer med El når han er hjemme...

Kjenner bare det er så sårt når det er noe man ønsker seg så inderlig, og alle andre rundt meg blir gravide uten at det er planlagt.. :sorry::sorry:

Jeg vet at det er mange som er veldig tisse trengte og springer på do hele veien, så det kan være et tegn på graviditet :p

Ja, men begynte å stresse litt når jeg så slimet, og lurte på om jeg hadde bommet helt med el.. Men heldigvis fikk jeg roet meg litt når jeg leste andre erfaringer:oops:

Hva skulle man gjort uten en slik gruppe??? Alle spørsmålene jeg måtte sittet alene med:wideyed::wideyed:

Det er jo egentlig like ille som å ha bare 1 fungerende eggleder! Ekstra vondt når det ikke går for da vet vi at det er ikke 1mnd til man har mulighet igjen men faktisk 2mnd! Det er ekstra vanskelig syns jeg.

Når jeg leser så mange ulike historier her inne så skjønner jeg hvor utrolig urettferdig det kan være..
Men sånn er vel selve livet også. Noen klarer ikke få hva andre tar for gitt...
Før jeg begynte å prøve trodde jeg de fleste bare kunne få barn med engang de ville med å bare unngå å bruke prevensjon. Helt utrolig hvor uviten jeg var!

Har du el tester tilgjengelig? Sist syklus fikk jeg el slim(noe jeg nesten aldri har) cd17. Pleier alltid å ha eggløsning CD 14, tok da er test(hadde bare 1 igjen!!) Og den var knall positiv!
Hadde vært greit og sjekke hvis du følte det var el slim du fikk?
Hvis ikke satser vi fult på at det er tegn på graviditet!:woot:

Ja idag føler jeg meg veldig ensom oppi prøve prosessen. På tross av at jeg har verdens mest støttende samboer. Men er noe med å kunne snakke med andre damer i samme prossess.. Og som gjerne føler på samme frustrasjon!:Heartred

Kan se for meg det var tøft å få vite. Håper virkelig det går snart!

Jeg forstår så altfor godt hvordan du må ha det... klarer heller ikke å se for meg hvordan det skal kunne være mulig å få to streker. Har aldri fått positiv test, så synes jo det er litt underlig... kan jeg ikke bli befruktet engang liksom:grumpy: skulle gjerne hatt en kjemisk bare for å vite. mange tanker som kommer...

Det er helt utrolig hvor alt oppslukende dette er! Føler mange ganger jeg er blitt gal i hodet og da hjelper det sykt å lese her inne og se at jeg ikke de den eneste som er slik! Tok meg 9mnd før jeg turte og skrive, men nå orker jeg ikke være alene dame i denne prosessen mer..

Ja først tenkte jeg at jeg var kjempe glad jeg slapp kjemisk, men nå har jeg begynt å tenke det hadde gitt håp og bare se 2 streker en gang og vite det faktisk går an... samtidig virker det helt ubeskrivelig vondt for de som får håpet opp og tror det blir en baby også mister igjen. Det unner jeg ingen... hadde aldri visst dette skulle bli så vanskelig og tøft og at det var SÅ vanlig å slite med dette!

Når ryker første test hos deg?:Heartred

Det er helt utrolig hvor alt oppslukende dette er! Føler mange ganger jeg er blitt gal i hodet og da hjelper det sykt å lese her inne og se at jeg ikke de den eneste som er slik! Tok meg 9mnd før jeg turte og skrive, men nå orker jeg ikke være alene dame i denne prosessen mer..

Ja først tenkte jeg at jeg var kjempe glad jeg slapp kjemisk, men nå har jeg begynt å tenke det hadde gitt håp og bare se 2 streker en gang og vite det faktisk går an... samtidig virker det helt ubeskrivelig vondt for de som får håpet opp og tror det blir en baby også mister igjen. Det unner jeg ingen... hadde aldri visst dette skulle bli så vanskelig og tøft og at det var SÅ vanlig å slite med dette!

Når ryker første test hos deg?:Heartred

Ja, ikke sant! Akkurat samme tanker hos meg mht kjemisk. Og hadde jeg visst at det skulle ta så lang tid, så hadde jeg begynt for lengst:rolleyes: Nå er jeg hun i vennegjengen som oppfordrer alle til å sette igang, for det kan ta lengre tid enn man tror :hilarious:

Jeg tok en test i morges, helt unødvendig for var 25ml, så den hadde jo aldri slått ut uansett. Med mindre jeg timet el altfor galt, men temper, så har full kontroll:joyful: Naturlig nok var den helt blenda. Tror jeg tar turen til apoteket og kjøper tidligtest i dag, sånn at jeg kan teste i morgen tidlig... da er jeg 9dpo. Fikk en temp-dip 6dpo og kjente litt festesmerter som jeg har litt troa på.. Da burde det i så fall slå ut i morgen tenker jeg:wideyed:

Da er jeg hjemme fra rehab og i samme hus som g.testene mine.. tenker å teste i morgen tidlig, men føler ikke at jeg gleder meg:bag: Mer bare for å bekrefte at det ikke ble noe:hungover:

Da er jeg hjemme fra rehab og i samme hus som g.testene mine.. tenker å teste i morgen tidlig, men føler ikke at jeg gleder meg:bag: Mer bare for å bekrefte at det ikke ble noe:hungover:

Da er vi flere:shy: Masse lykke til:nailbiting:

Ja, ikke sant! Akkurat samme tanker hos meg mht kjemisk. Og hadde jeg visst at det skulle ta så lang tid, så hadde jeg begynt for lengst:rolleyes: Nå er jeg hun i vennegjengen som oppfordrer alle til å sette igang, for det kan ta lengre tid enn man tror :hilarious:

Jeg tok en test i morges, helt unødvendig for var 25ml, så den hadde jo aldri slått ut uansett. Med mindre jeg timet el altfor galt, men temper, så har full kontroll:joyful: Naturlig nok var den helt blenda. Tror jeg tar turen til apoteket og kjøper tidligtest i dag, sånn at jeg kan teste i morgen tidlig... da er jeg 9dpo. Fikk en temp-dip 6dpo og kjente litt festesmerter som jeg har litt troa på.. Da burde det i så fall slå ut i morgen tenker jeg:wideyed:
Masse lykke til! Hadde en tempdip selv i dag under coverline så jeg lurer på hva som skjer :facepalm: bare tempe denne pp! Men syns det er litt skummelt at tempen er så lav allerede! Blææææ!

Da er vi flere:shy: Masse lykke til:nailbiting:

Takk det samme!
Har sjekket «beholdningen» fra forrige gang jeg var prøver (i sommer), og har fortsatt masse babyklister iallfall, og 1/3 flaske citrosept(grapefruktkjerneekstrakt). Tenker å drikke grapefruktjuice pluss litt ekstrakt fra TR til EL, og så ta babyklister så ofte jeg husker mellom EL og IKM neste PP;)

Vedlegg

• 7A548B9A-4890-4E4C-8516-D5FA99F5DD78.jpeg
    7A548B9A-4890-4E4C-8516-D5FA99F5DD78.jpeg
    65,5 KB · Visninger: 116

Haha sant! Jeg og er blitt litt sånn!:hilarious:
Og nå er jeg samtidig redd alle kommer til å gå forbi meg, for når vi begynte å prøve visste jeg ikke om noen som tenkte på barn og nå er det 3 nære!
Kjempe gøy men samtidig utrolig vanskelig om det plutselig klaffer for alle de og forsatt ikke oss.

Ja den testen kunne nok ikke gi deg noe riktig svar!:happy: (og godt var det, når den var hvit!)

Oi så spennende!!! På mine 7mnd med temping fikk jeg ikke temp-dip som kunne være feste dip en eneste gang!! Så spennende! :woot:
Håper for deg:nailbiting:

Så spennende, Maggie86! Under coverline til og med:woot:
Jeg hadde et par dager jeg var bortreist i helgen, så tempet ikke da. Men tror dipen vises ganske godt likevel:angelic:

Vedlegg

• FAC852CB-CD97-4DA9-8C8D-F217ABFA567F.jpeg
    FAC852CB-CD97-4DA9-8C8D-F217ABFA567F.jpeg
    40,3 KB · Visninger: 94
Så spennende, Maggie86! Under coverline til og med:woot:
Jeg hadde et par dager jeg var bortreist i helgen, så tempet ikke da. Men tror dipen vises ganske godt likevel:angelic:
Ja se der :woot: blir spennende de neste dagene nå :nailbiting::wideyed: blir helt sjuk av det:p nå får vi bare krysse fingrene å håpe på det beste:) husk å oppdatere i morgen når du har testa :shy::joyful: tvi tvi

Ja se der :woot: blir spennende de neste dagene nå :nailbiting::wideyed: blir helt sjuk av det:p nå får vi bare krysse fingrene å håpe på det beste:) husk å oppdatere i morgen når du har testa :shy::joyful: tvi tvi

Takk, du også!:signs003

Kan skjønne det gjør deg skeptisk, men da blir det ekstra spennende og se om tempen gjør et hopp opp igjen imorgen! :signs003
Ja er så utrolig spennende :shy: blir gal! Er så ønska det eventuelle barnet nå så jeg er så utolmodig! Siden vi mista i desember ville vi bare bli gravide med en gang igjen:joyful: så går meg på nervene løs nå! For har en liten følelse på at det kanskje går hatt litt murringer. Et par dager nå så håper håper:woot: tusen takk :)

Ja er så utrolig spennende :shy: blir gal! Er så ønska det eventuelle barnet nå så jeg er så utolmodig! Siden vi mista i desember ville vi bare bli gravide med en gang igjen:joyful: så går meg på nervene løs nå! For har en liten følelse på at det kanskje går hatt litt murringer. Et par dager nå så håper håper:woot: tusen takk :)
Ja, jeg og blir gal! Så føler med deg der! Ønske er så sterkt at man blir helt tullete i hodet! Vi er jo så hjelpesløs i denne perioden. Vi kan ikke styre noe samtidig som vi vil gjøre alt i vår makt:oops:

Veldig vondt å høre du mistet. Har jeg lov å spørre hvor langt du var på vei? Det må være et mareritt.. all respekt til deg som klarer å holde møtet opp og positiviteten! Aner ikke hvordan jeg skulle klart det.
Hvilken dag fikk du positiv test da og hvilke symptomer hadde du da?

Jeg klarer ikke stole på symptomer lengre :sorry:

Back
Topp