IKM uke 9

Ny pp og nye muligheter :)

Nick - Alder - PP - B? - EL - IKM
(B står for Barn nr dere prøver på)

Gi beskjed så skal jeg oppdatere så fort jeg kan, lykke til alle sammen ❤️
Gjerne gi beskjed hvis dere endrer nick, så får jeg oppdatert det også på lista :)

Mandag 24. Februar

Tirsdag 25. Februar
MilaS - PP2- B2 - EL 12/2 - IKM 25/2

Onsdag 26. Februar
Lille_My_ - 26 - PP3 - B1 - EL 11.02 - IKM 26.02

Torsdag 27. Februar
Maggie86-33-pp3 etter sa-b1-el12/2-ikm 27/2
Luna94 -25 - PP3 etter MA - B1 - EL ca.13.02 - IKM ca. 27.02

Fredag 28. Februar
Lihsj - 28 år - PP6 - B3 - EL 14/2 - IKM 28/2
Mmjf - PP3 etter MA - B2 - ca EL 14/2 - ca IKM 28/2

Lørdag 29. Februar
Onemoretime - PP8 - B3 - EL 15/02 - IKM 29/02
Babysmula - 31år - PP 8 - B1 - EL 15/2 - IKM 29/2

Søndag 1. Mars
Mammaentil1 -31 år - pp7 - b2 - el ca 16/2 - ikm ca 1/3
Prøvemamma-23-usikker pp?-b1-el 17/18-ikm 29.02/1.03

Usikker IKM
Annemennemone - 32 år - PP2 - B2 - el ? - IKM ?

Gravid :Heartred

TR :smiley-angry016

Over IKM / Usikker / Ventende :confused005

Ikke oppdatert

FunkyLittleOne - 32 - PP3 - B1 - EL 12.02 - IKM 27.02

Fortsatt en del el slim faktisk og jeg ser i følge Flo så begynner de fertile dagene i dag ❤️ Så da får vi bare kose oss de neste fem dagene :p

Tror jeg må hoppe inn her fra uke 8, litt usikker på datoene enda da syklusene tuller litt for tiden.. men prøver meg på denne til jeg vet mer:

SoonToBeMama - 28år - PP10 - B1 - EL 08.02 - IKM 24.02

Håper på mange postive tester i gruppen!:love7

Selma8 - 32 - PP 6 - B1 - EL 10.02 - IKM 24.02

Skal bruke Lutinus denne mnd så får se hvordan det går :) Gynekologen anbefalte også kvantitet fremfor kvalitet for å eksponere egget for mest mulig sperm, så blir myye sex :joyful:

Freckles11 - 33 - PP3 - B2 - EL15.02 - IKM29.02 (sånn omtrentlig, ammer fortsatt etter fødsel i mai '19, så syklus er ikke helt i gjenge enda)

Om noen er gira på mere el slim så kan jeg anbefale denne!! Aldri hatt så mye før og begynte allerede på CD 7! Jeg vet at denne er sjukt bra! Ikke tatt den på to pp nå! Sist gangbueg brukte den ble jeg gravid! Så jeg har troa denne måneden også :)
7DE4F5D6-3175-448F-B5C5-6E10D38509DE.jpeg

Har forventet EL på tirsdag (CD 15) i følge appen Flo. I forrige pp brukte jeg EL tester som ble sterkere for hver dag frem til testen var positiv på CD 15.

På torsdag denne uken tok jeg en EL test som var negativ, men som hadde synlig teststrek. Tror også jeg hadde EL slim i går (fredag), men testet ikke med EL test. Når jeg nå (lørdag) tok EL test så er den helt (!) blank - ingen teststrek å se. Det er CD 13.

Burde det ikke vært litt mer utslag på testen i dag gitt at streken skal bli sterkere frem mot EL? Betyr dette at jeg kan ha hatt tidlig EL og derfor er testen helt blenda i dag?

Æsj - har ikke fått lagt inn nok aksjer hvis EL allerede har vært!! :inpain:

Har forventet EL på tirsdag (CD 15) i følge appen Flo. I forrige pp brukte jeg EL tester som ble sterkere for hver dag frem til testen var positiv på CD 15.

På torsdag denne uken tok jeg en EL test som var negativ, men som hadde synlig teststrek. Tror også jeg hadde EL slim i går (fredag), men testet ikke med EL test. Når jeg nå (lørdag) tok EL test så er den helt (!) blank - ingen teststrek å se. Det er CD 13.

Burde det ikke vært litt mer utslag på testen i dag gitt at streken skal bli sterkere frem mot EL? Betyr dette at jeg kan ha hatt tidlig EL og derfor er testen helt blenda i dag?

Æsj - har ikke fått lagt inn nok aksjer hvis EL allerede har vært!! :inpain:
LH verdiene endrer seg hver dag og kan slå ut forskjellig :facepalm: Jeg gikk fra nesten helt blank til knall positiv på under et døgn så kan være mulig :) også kan det ha noe med at urinen var utvannet, ikke ventet lenge nok med å tisse, eller bare en elendig el test som har dårlig fargestoff etc etc :shifty: :shy: Lykke til :)

Myra90 - 29 - PP4 - B1 - EL ca 10.02 - IKM ca 27.02

Begynner å prøve allerede etter stor lårbeinsoperasjon i begynnelsen av januar. Aner ikke om jeg kan stole på appene, sannsynligvis ikke, siden mensen ble 2 uker for sen etter operasjonen. Syklusen er langt fra stabil altså:p Uansett har jeg hatt såpass mye EL-slim de siste dagene, at jeg følte det passet bra å få lagt inn akser dette døgnet når jeg uansett er hjemme på permisjon fra rehabiliteringssenteret. Er umulig å ha sex andre dager så, det blir ikke mer enn det jeg fikk i morrest på denne PP. Så sannsynlighet for graviditet er temmelig liten;)

Sambo lurte på om vi ikke skulle vente til jeg var mer på beina etter operasjonen, men jeg syntes vi skulle benytte alle sjanser vi får. Han var enig. Vi er også enige om at det ikke spiller noen rolle når på året en baby skulle bli født:)

Jeg har nesten sluttet på smertestillende etter operasjonen, planlegger stopp fra alt unntatt Paracet i løpet av neste uke. Legen mente Paracet var helt OK å ta som prøver og gravid...

Jeg skal prøve å ikke tenke så mye på mulige graviditetstegn denne dpo-tiden, da jeg vil være opptatt med rehab forhåpentligvis. Skal hjem neste onsdag, fortsatt en uke til IKM da, så den siste uka blir jeg sikkert gravid-hypokonder som vanlig uansett, haha

Går det an at disse vare er tatt med ca. 4 tiner mellomrom?
Syntes dagens var svak (tatt med morgenurin) så tenkte å ta en til føre kveldsvakt, og den var betydelig sterkere!
Hørt at man ikke skal bruke morgenurin på el test, men SÅ stor forskjell?
20200209_135825.jpg

Her ble eggløsningstesten plutselig positiv i kveld så nå legger vi inn litt aksjer :woot: Er det noen som vet odsen for å bli gravid ved sex 1 gang ved positiv eggløsningstest versus å ha sex hver dag? Forbedrer det sjansene kraftig ved flere ganger? Ikke like lett å få lagt inn så mange ganger med en 2åring i hus :nailbiting:

F9D9D578-1FEB-47C2-9F16-73E0590AEC7A.jpeg

Her ble eggløsningstesten plutselig positiv i kveld så nå legger vi inn litt aksjer :woot: Er det noen som vet odsen for å bli gravid ved sex 1 gang ved positiv eggløsningstest versus å ha sex hver dag? Forbedrer det sjansene kraftig ved flere ganger? Ikke like lett å få lagt inn så mange ganger med en 2åring i hus :nailbiting:

Vis vedlegget 318697

Hørt om mange som hsr blitt gravide med bare en gang! Og om dere fikk lagt inn når testen er positiv så var det hvert fall riktig tidspunkt da:D

Morgendagens el test;
20200210_064346.jpg

Pleier å få super positive tester, så regner med den blir det i løpet av dagen! :D

Som forventa! Tror ikke den kan bli mer positiv :D
20200210_162819.jpg

Vis vedlegget 318697
De sier kvantitet før kvalitet så ofte sex er best. Så ofte man kan da :) ikke alle som kan ha sex hver dag flere ganger om dagen. Men oftere jo bedre :) lykke til! Jeg ventet el på onsdag så jeg satser på positiv el test i morgen :) men vi har lagt inn aksjer hver dag:p

Tror endelig jeg er 1dpo idag etter litt forvirring 2 siste syklusene!:hello2
Er det andre som har vært borte i månedsvis med helt stabile sykluser for så plutselig oppleve de blir lengre og mer ustabile? Eventuelt vet hva det kan komme av?:dontknow

Gleder meg sånn til alle kan begynne å teste!:excited001

Back
Topp