~IKM Uke 9[emoji41]~

Forstår den følelsen veldig godt! Det er jo ikke det at jeg ikke unner mine venner å bli gravide og sånn, men blir nesten litt sjalu på en måte. Det blir jo en sterk påminning for hvordan vi har det.. hvor hardt vi prøver og ingenting skjer. Det er rett og slett urettferdig.. håper det snart sitter en spire hos deg[emoji173]️[emoji173]️

Ja, det blir en ofte påminner om hva en strever med. Er så slitsomt syntes jeg! Vurderer å stenge ned bruken av Facebook, Instagram og Snapchat for å unngå se daglige påminnerne. Men så klarer jeg ikke det heller - er jo altfor nysgjerrig [emoji23] Vi får krysse alt vi kan får at det blir vår tur nå, Klarsåklar [emoji173]️

Uff! Det skjønner jeg er kjempetungt!
Jeg skal i min aller første babyshower om noen uker, det er den første i min gjeng som er gravid, så klaffer det for meg snart blir jeg nr 2. Så jeg er jo tidlig ute i min gjeng, og derfor ikke noe fokus eller særlig snakk om barn, noe som hjelper en del, i tillegg har jeg jo ikke gått så lenge som deg, og kan umulig forestille meg
din situasjon:Heartred men er litt spent på om hvordan det blir forde :)

Misunner deg det å være en av de første mammaene i din gjeng. Hvor lenge har dere prøvd? Til tross for at alle var forberedt på at jeg skulle bli førstemann i min gjeng etter utdanningen var fullført, så ble det ikke slik [emoji17] Nå er jeg sistemann, og det føles utrolig sårt. Men får bare holde motet oppe og ta periode for periode [emoji173]️

Jeg skjønner deg godt :(
Har selv blitt spurt om å være gudmor to ganger på et år og sagt nei, føler meg nesten litt slem siden jeg var 1.valg for dem begge, men jeg har ikke kapasitet til å stå i noen dåp og smile når det er så smertefullt at vi ikke har selv :sorry: de har heldigvis hatt god forståelse for det så det har vært greit.

Uff, ja kjenner til den... Jeg har vært fadder for 3 barn det siste året. Klarer liksom ikke å si nei heller [emoji52] Blir veldig spennende med første IVF forsøket deres denne PP. Håper du oppdaterer jevnlig [emoji4] Vi har forsamtale 9.mai, så prøver å heller fokusere på at dersom vi ikke får de til naturlig disse månedene før sommeren, så er vi ihvertfall sikret hjelp til sensommeren. Det hjelper veldig på psyken hvertfall [emoji173]️
 
Misunner deg det å være en av de første mammaene i din gjeng. Hvor lenge har dere prøvd? Til tross for at alle var forberedt på at jeg skulle bli førstemann i min gjeng etter utdanningen var fullført, så ble det ikke slik [emoji17] Nå er jeg sistemann, og det føles utrolig sårt. Men får bare holde motet oppe og ta periode for periode [emoji173]️

Det må være tøft! jeg har jo ingenting å klage på ennå, PP6 og egentlig ved godt mot ennå, selv om det er er litt dritt rundt TR hver mnd:rolleyes:
Jeg krysser fingrene ekstra for deg jeg!:Heartred
 
Noen som har begynt med EL-testing ennå? Startet i går (super-negativ:hilarious:) antatt EL på tirsdag :)
 
Noen som har begynt med EL-testing ennå? Startet i går (super-negativ:hilarious:) antatt EL på tirsdag :)
Hadde jeg hatt en vanlig syklus hadde jeg startet etter helgen :p men jeg er utrolig spent på kontrollen Imorgen, siden uttak regnes som eggløsning så kan det godt være det blir "eggløsning" på mandag om vi er heldige :Heartred
 
Hadde jeg hatt en vanlig syklus hadde jeg startet etter helgen :p men jeg er utrolig spent på kontrollen Imorgen, siden uttak regnes som eggløsning så kan det godt være det blir "eggløsning" på mandag om vi er heldige :Heartred
Det er i morgen ja, så spennende! Du må holde oss oppdatert!:p Håper for deg:Heartpink
 
Orker ikke EL testing her, tar kun temp[emoji28] syklusen er litt på styr
 
Eeeh, her ser det ut til at jeg har fått positiv EL-test allerede i dag [emoji43] Knallnegativ i går, men ser positiv ut i dag. Gjenstår å se på temperaturen de neste dagene nå om egget slipper [emoji1374]

IMG_2283.JPG
 
Eeeh, her ser det ut til at jeg har fått positiv EL-test allerede i dag [emoji43] Knallnegativ i går, men ser positiv ut i dag. Gjenstår å se på temperaturen de neste dagene nå om egget slipper [emoji1374]

Vis vedlegget 243238
Samme for meg:eek: estimert EL først tirsdag! Men syns kanskje ikke min ser heeelt positiv ut?!:hungry: Testet akkurat, får bare fortsette å teste:p
 

Vedlegg

  • D4584E92-B6B8-4A1C-8EA1-842C7604738E.jpeg
    D4584E92-B6B8-4A1C-8EA1-842C7604738E.jpeg
    219,4 KB · Visninger: 42
Fikk positiv på CB el.test med dobbel hormonindikator natt til fredag. Nå venter jeg på temperaturstigning for å bekrefte.

Men har lite troen denne PP har vært syk siste uken og har kun aksjer natt til fredag.

Skal også til gyn. på mandag så det bli spennende å høre om jeg faktisk har hatt el.
 
Fikk positiv på CB el.test med dobbel hormonindikator natt til fredag. Nå venter jeg på temperaturstigning for å bekrefte.

Men har lite troen denne PP har vært syk siste uken og har kun aksjer natt til fredag.

Skal også til gyn. på mandag så det bli spennende å høre om jeg faktisk har hatt el.
Håper det er den ene som skal til!! Skal til gyn på mandag jeg også, så håper kanskje han kan se om jeg har hatt eggløsning :D
 
Samme for meg:eek: estimert EL først tirsdag! Men syns kanskje ikke min ser heeelt positiv ut?!:hungry: Testet akkurat, får bare fortsette å teste:p

Har du testet i dag? [emoji2] Gøy at det er flere som begynner testingen og positive tester nå [emoji1376]
 
Enda mer positiv i dag, så nå håper jeg på negativ ila dagen/kvelden [emoji2]
IMG_2328.JPG


Også venter jeg på temp.stigning for å bekrefte. *håper veeeeldig hardt på EL ila helgen*. Vi er for travle i ukedagene denne perioden, grunnet mye jobbreiser. Så passer perfekt at det ser ut til at EL kommer nå i helgen.

IMG_2332.jpg
 
Back
Topp