~IKM Uke 9[emoji41]~

Hehe går alltid grusomt treigt her pga laaaange sykluser[emoji30]..

Jeg har startet med temping denne PP så er veldig spent på om jeg klarer fange opp EL[emoji1376][emoji3]

Jeg var hos GYn i oktober å tok innvendig ultralyd. Da fant vi mange egg å begge eggstokkene så fine ut. Han mente at det kunne se ut som om jeg hadde hatt EL for noen dager siden når jeg var der. Vet ikke helt om det stemte for mensen kom veeeelifg lenge etterpå...Men om det ikke klaffer denne PP for oss skal vi gå sammen på fertilitetsjekk hos hausken for oss begge[emoji41]
Uff, ja! skal vel ikke klage på min syklus egentlig, selv om det var irriterende at den bestemte seg for å bli 4 dager lengre i januar:wacky:

Temping blir spennende da! Jeg prøvde litt i desember, men syns det ble litt stress.. Men fant EL som også stemte med El-tester. Vurdert om jeg skal prøve det denne mnd også, men kanskje prøve vaginalt denne gangen for litt jevnere temp-kurve:rolleyes:
 
Uff, ja! skal vel ikke klage på min syklus egentlig, selv om det var irriterende at den bestemte seg for å bli 4 dager lengre i januar:wacky:

Temping blir spennende da! Jeg prøvde litt i desember, men syns det ble litt stress.. Men fant EL som også stemte med El-tester. Vurdert om jeg skal prøve det denne mnd også, men kanskje prøve vaginalt denne gangen for litt jevnere temp-kurve:rolleyes:

Ja blir litt stress... [emoji28]temper i munn nå men tror kanskje jeg også skal tempe vaginalt neste gang. Men forhåpentligvis blir det ikke nødvendig [emoji23][emoji106][emoji106][emoji106]
 
Da hører jeg ikke til her. Fikk negativ g-test i dag, og mensen i går. Hopper videre til uke 10! Lykke til! :D
 
Bare jeg som blir ekstra deppa etter babyshowere? Er helt tom og trist inni meg i dag, til tross for at det var jeg som arrangerte showeren for en av mine beste venninner. Er så vondt! [emoji26] Men likevel så er jeg jo glad på hennes vegne. Det er ingen andre i «gjengen» vår som egentlig forstår hvordan det er å ha prøvd i over 2 år. Der har alle ungene kommet på rekke og rad hos dem alle sammen.
 
Bare jeg som blir ekstra deppa etter babyshowere? Er helt tom og trist inni meg i dag, til tross for at det var jeg som arrangerte showeren for en av mine beste venninner. Er så vondt! [emoji26] Men likevel så er jeg jo glad på hennes vegne. Det er ingen andre i «gjengen» vår som egentlig forstår hvordan det er å ha prøvd i over 2 år. Der har alle ungene kommet på rekke og rad hos dem alle sammen.

Forstår den følelsen veldig godt! Det er jo ikke det at jeg ikke unner mine venner å bli gravide og sånn, men blir nesten litt sjalu på en måte. Det blir jo en sterk påminning for hvordan vi har det.. hvor hardt vi prøver og ingenting skjer. Det er rett og slett urettferdig.. håper det snart sitter en spire hos deg[emoji173]️[emoji173]️
 
Bare jeg som blir ekstra deppa etter babyshowere? Er helt tom og trist inni meg i dag, til tross for at det var jeg som arrangerte showeren for en av mine beste venninner. Er så vondt! [emoji26] Men likevel så er jeg jo glad på hennes vegne. Det er ingen andre i «gjengen» vår som egentlig forstår hvordan det er å ha prøvd i over 2 år. Der har alle ungene kommet på rekke og rad hos dem alle sammen.
Uff! Det skjønner jeg er kjempetungt!
Jeg skal i min aller første babyshower om noen uker, det er den første i min gjeng som er gravid, så klaffer det for meg snart blir jeg nr 2. Så jeg er jo tidlig ute i min gjeng, og derfor ikke noe fokus eller særlig snakk om barn, noe som hjelper en del, i tillegg har jeg jo ikke gått så lenge som deg, og kan umulig forestille meg din situasjon:Heartred men er litt spent på om hvordan det blir forde :)
 
Bare jeg som blir ekstra deppa etter babyshowere? Er helt tom og trist inni meg i dag, til tross for at det var jeg som arrangerte showeren for en av mine beste venninner. Er så vondt! [emoji26] Men likevel så er jeg jo glad på hennes vegne. Det er ingen andre i «gjengen» vår som egentlig forstår hvordan det er å ha prøvd i over 2 år. Der har alle ungene kommet på rekke og rad hos dem alle sammen.
Jeg skjønner deg godt :(
Har selv blitt spurt om å være gudmor to ganger på et år og sagt nei, føler meg nesten litt slem siden jeg var 1.valg for dem begge, men jeg har ikke kapasitet til å stå i noen dåp og smile når det er så smertefullt at vi ikke har selv :sorry: de har heldigvis hatt god forståelse for det så det har vært greit.
 
Back
Topp