IKM uke 8 ||

20180209_095552.jpg

Klar for helg[emoji1]

Lite tegn til EL ennå. Blanke tester og ikke noe annet som kan tipse meg heller. Irriterende. Tror det er pga sjukdom forrige uke/helg

Kan sykdom forsinke el?

Jeg har vært syk tre-fire dager denne uka, og el skulle ifølge app vært tirsdag eller onsdag. Har fortsatt et slags el-slim, eller er våtere slik jeg er i tiden rundt el.
Ble sex mandag og onsdag, så får håpe det holder. Kanskje det blir nye forsøk i helgen hvis el kan ha vært senere.

Kan sykdom forsinke el?

Jeg har vært syk tre-fire dager denne uka, og el skulle ifølge app vært tirsdag eller onsdag. Har fortsatt et slags el-slim, eller er våtere slik jeg er i tiden rundt el.
Ble sex mandag og onsdag, så får håpe det holder. Kanskje det blir nye forsøk i helgen hvis el kan ha vært senere.

Såvidt jeg har skjønt kan sykdom forsinke EL, ja. Det er da man får ekstra lang syklus. Jeg fikk soppinfeksjon sist uke rett før EL-tider, og endte med en syklus på 34 dager når jeg normalt ligger jevnt på 28.

Hei hei..gammel bruker som begynner på nytt igjen :p
IKM 22 februar PP1:D lagt inn masse aksjer og føler meg sånn seriøst gravid, men det kan hende at det er bare kroppen min som er igang med å lure meg igjen -_-

Redigering : Baby nr 1 og El 7 Feb.

Hadde el noen dager tidligere og egentlig var forventet ikm den 20 men er nå 7 dpo i morgen Pga el kom tidligere så er veldig spent nå for når tr kommer og om hu i det hele tatt dukker opp

Jeg hadde el litt senere enn planlagt, så ny ikm på meg er rundt 22.-23. februar.

Ååå... 4 dpo. Ømme og (innbilt?) større pupper + ømme kjertler i armhulen. Sikkert for det meste ønsketenking og tilfeldigheter. Vet ikke om det er mulig å kjenne noe symptom så tidlig? Tiden går så saaakte.

Hvis det klaffer for dere denne PP... hva tenker dere om sent oktober-/tidlig novemberbarn? Noen som er født på den tiden og vil fortelle hvordan det har vært? Vi har en datter som er født i juni, noe vi har syntes vært helt perfekt. Bursdager feires i hagen og det er halvveis til jul (mtp. presanger.) vi er i PP5 nå, så det er jo ikke til å legge sjuk på at vi ønsket oss sommer-/tidlig høstbarn

Jeg hopper inn her til dere jeg, da EL kom tidlig denne PP [emoji4]

Fruflis - 2 år - B1 - EL 10.02 - IKM 24.02

I går hadde jeg positiv EL-test.

IMG_2283.JPG

I dag la vi inn aksjer, og EL-testen var fortsatt positiv. Tempen var jevn ifht i går.

IMG_2328.JPG

IMG_2332.jpg

I kveld har jeg negativ EL-test, og et fæla spetakkel av EL-smerter! [emoji85] Så nå håper vi på at tempen er stigende i morgen [emoji5]

IMG_2341.JPG

Back
Topp