IKM uke 8 ||

Altså jeg syns den ser positiv ut[emoji4]

Oioioi! Mener du det? Det kan gi mening med tanke på at vi ikke har klaffet før, for jeg har tenkt at EL var på CD18, men nå er jeg bare på CD11! [emoji33][emoji33] Får ikke testet igjen før jeg er hjemme i kveld etter jobb 22:20, men da skal definitivt jeg og mannen rett til køys uansett! [emoji28]

Oioioi! Mener du det? Det kan gi mening med tanke på at vi ikke har klaffet før, for jeg har tenkt at EL var på CD18, men nå er jeg bare på CD11! [emoji33][emoji33] Får ikke testet igjen før jeg er hjemme i kveld etter jobb 22:20, men da skal definitivt jeg og mannen rett til køys uansett! [emoji28]

Oi, så bra du testet etter EL denne runden da[emoji2] Har du EL-slim nå? Og har du hatt det før?

Oi, så bra du testet etter EL denne runden da[emoji2] Har du EL-slim nå? Og har du hatt det før?

Jeg har prøvd å ta det litt piano med babyplanning frem til jeg skulle begynne på EL-testing, og jeg trodde jeg var ute i god tid nå. Så har egentlig ikke sjekket etter noe som helst. Har hatt utflod, men har ikke tenkt over om den er som EL-slim eller ikke. Herregud. Jeg får sjekke etter senere i dag [emoji28][emoji28] Jeg har generelt lite EL-slim, og når jeg har registrert det har det nok til tider vært litt ønsketenkning. Så jeg er ikke helt sikker. Sist periode fikk jeg ikke det, bare noe merkelig geleaktig utflod.

Men hva betyr egentlig dette? Har jeg EL i dag, da? Eller var det sånn at EL var når den var negativ?

Langt unna el her
20180205_161707.jpg

Hmmm, kan jeg ha hatt eggløsning på søndag, men gått glipp av LH-toppen på eggløsningstestene? Forrige måned hadde jeg positiv eggløsningstest CD11, som denne måneden var søndag... Disse testene har jeg aldri prøvd før ... Andre med erfaring med disse?

20180206_120106.jpg

Hmmm, kan jeg ha hatt eggløsning på søndag, men gått glipp av LH-toppen på eggløsningstestene? Forrige måned hadde jeg positiv eggløsningstest CD11, som denne måneden var søndag... Disse testene har jeg aldri prøvd før ... Andre med erfaring med disse?

Vis vedlegget 242773
Kan hende du hadde EL da. Har ikke erfaring med disse testene, men har tidligere testet med noen veldig dårlige tester. Når jeg fikk positiv på en type så var de andre så vidt strek på. Hadde fortsatt å teste noen dager til og blir testene bare svakere så har nok EL vært.

IMG_4638.JPG

Altså, jeg er usikker. Hvilken stemmer? ☹️[emoji20]

Positiv el-test på morran idag, negativ el-test nå i efta! Da er forhåpentligvis eggløsningen i gang nå??xsmile9

Negativ EL test i går morges, positiv EL test i går etter middag. Negative EL tester nå i ettermiddag. Syke EL smerter i dag tidlig... nesten vondt å bevege seg.
Legger ved bilde av gårsdagens tester :)
Screenshot_20180205-154024.jpg

Negativ EL test i går morges, positiv EL test i går etter middag. Negative EL tester nå i ettermiddag. Syke EL smerter i dag tidlig... nesten vondt å bevege seg.
Legger ved bilde av gårsdagens tester :)
Vis vedlegget 242807
Jeg har også hatt voldsomme EL smerter denne gangen, pleier ikke ha det, så satser på at det er positivt :happy:

Trodde tr var over i helga men fikk en liten blødning i går, tok en El test rett før og den var høy men ikke positiv. Tok en El test nå i ettermiddag som var nesten blank. Greit nok med svinging men merkelig med så stor forskjell. Forventer ikke positiv før på torsdag og EL ca natt til fredag. Vi får se

IMG_4160.JPG
Da er testen positiv! CD21, og akkurat på samme dag som de siste fem-seks (unntatt forrige) syklusene. Greit at systemet mitt er på lag. Da spørs det bare om svømmerne er raske nok i kveld - samboeren har litt nedsatt hastighet på dem... Har hatt sex annenhver dag den siste uka. Krysser fingrene for denne pp! Siste hele syklus før ny time til gyn i mars.

EL er når den blir negativ.

Det stemmer ikke nødvendigvis - el kan være ganske kort etter el-toppen, eller opp til 48 timer senere. Noen har lavere lh-nivå, og da vil man kanskje bare ha noen få timer med positiv el-test, mens andre har lang, og kan få positive el-tester et par dager på rad.

Uansett bør man på generelt grunnlag legge inn aksjer ca 2. hver dag når testene begynner å bli positive, og til de er negative igjen, da skal man ha gode sjanser. Hvis man venter til negativ test, kan det være for sent.

Back
Topp