IKM uke 8 ~2020

Har du den lenge? Her begynte den i går så er nok ferdig ca i morgen senest søndag.
Åååh, skulle ønske min mensen forsvant etter noen dager..her er det kraftig i 3 dager før det er 4 dager med medium omtrent..også 1-2 dager med spotting...så frustrerende.. Også er lutealfasen bare 10-12 dager...stort sett starter spottingen dag 9 og av og til dag 10 dersom jeg er heldig..

Klukk - 29 år - PP2 - B3 - EL 08.02 - IKM 22.02

Usikker på el og IKM, har hatt sykluser på 27-30 dager, men går ut i fra 28 dagers syklus.

Tror jeg kan fjernes fra listen!! Det jeg trodde var en kjemisk var alikevel ikke det! Testet nå å fikk den sterkeste streken denne PP. Og det jeg trodde var tr bare stoppet opp! Hurra!!! Masse lykke til til alle dere, måtte det bli mange fine streker i uke 8:happy::smiley-angelic002:smiley-angelic003:smiley-bounce022:Heartbigred

Tror jeg kan fjernes fra listen!! Det jeg trodde var en kjemisk var alikevel ikke det! Testet nå å fikk den sterkeste streken denne PP. Og det jeg trodde var tr bare stoppet opp! Hurra!!! Masse lykke til til alle dere, måtte det bli mange fine streker i uke 8:happy::smiley-angelic002:smiley-angelic003:smiley-bounce022:Heartbigred
Gratulerer så mye ❤️

Hei.
Titter innom her jeg :)

3gutter-ennsålenge - pp1 - b4 - EL usikker rundt 8. februar tenker jeg - IKM 22februar.

Åååh, skulle ønske min mensen forsvant etter noen dager..her er det kraftig i 3 dager før det er 4 dager med medium omtrent..også 1-2 dager med spotting...så frustrerende.. Også er lutealfasen bare 10-12 dager...stort sett starter spottingen dag 9 og av og til dag 10 dersom jeg er heldig..
Uff det høres ikke kjekt ut å den så lenge. Her syns jeg den er lang når den av og til er 4 dager, men har da egentlig ingenting å klage over.

20200126_071402.jpg

Fikk denne idag.. Så det jeg trodde var en kjemisk var ikke det. Testen blir sterkere og blødningene mindre. Kan derfor strykes fra lista.

Noen av dere som tar i bruk «hjelpemidler»?
Tenker da på på el-tester, grapefrukt, ananas, klister osv :)

Blir min 3pp med el-tester og syns det gir en følelse av kontroll. Forsøkte også grapefruktkjerne ekstrakt og ananas forrige pp, men uten hell.

Blir min 3pp med el-tester og syns det gir en følelse av kontroll. Forsøkte også grapefruktkjerne ekstrakt og ananas forrige pp, men uten hell.

Forrige pp testet jeg etter EL, og spiste ananas i dpoland. Tror jeg kommer til å spise ananas nå også (jeg syntes det er skikkelig godt), men vil ikke teste etter EL. Kjenner den godt på kroppen. Skal igang med PP5 nå. Med vesla var nummer 5 lykketreff, håper på det samme denne gangen!

Første pp prøvde jeg solviplect og grapefruktjuice før el. Det hjalp virkelig ikke! Fikk null el-slim (hadde det både i syklusen før og etter). Grapefruktjuicen ble jeg så kvalm av at jeg måtte hjem fra jobb med mistanke om omgangssyken :hilarious: skikkelig gøy å skulle forklare sjefen at jeg kunne komme på jobb neste dag likevel:dead:

Forrige syklus prøvde jeg wild yam for å se om jeg fikk lengre lutealfase. Det hjalp heller ikke.

Av ting jeg følger med på, så er det temping, hvilepuls og el-tester. Skal slutte med el-testene når jeg har brukt de opp. Føler jeg får grei nok kontroll med tempen.

Spiser ananas etter el. Litt fordi det kanskje funker, men og fordi jeg er skikkelig glad i ananas :happy:

Har også kjøpt inn conceive plus tilfelle jeg plutselig skal oppleve å ha lite el-slim igjen.

Tester etter el og har bestilt meg babyklister. Håper det kommer i tide. Jeg er generelt skeptisk til homeopat-midler, men ser til og med noen jordmødre anbefaler det dersom man er bekymret for SA. Hadde MA rett før jul, så tenker å prøve det nå. Vet at det antakelig ikke har noe å si for akkurat det, men ønsker så gjerne å bli gravid igjen fort.

Første pp prøvde jeg solviplect og grapefruktjuice før el. Det hjalp virkelig ikke! Fikk null el-slim (hadde det både i syklusen før og etter). Grapefruktjuicen ble jeg så kvalm av at jeg måtte hjem fra jobb med mistanke om omgangssyken :hilarious: skikkelig gøy å skulle forklare sjefen at jeg kunne komme på jobb neste dag likevel:dead:

Forrige syklus prøvde jeg wild yam for å se om jeg fikk lengre lutealfase. Det hjalp heller ikke.

Av ting jeg følger med på, så er det temping, hvilepuls og el-tester. Skal slutte med el-testene når jeg har brukt de opp. Føler jeg får grei nok kontroll med tempen.

Spiser ananas etter el. Litt fordi det kanskje funker, men og fordi jeg er skikkelig glad i ananas :happy:

Har også kjøpt inn conceive plus tilfelle jeg plutselig skal oppleve å ha lite el-slim igjen.
Hvordan blir det å tempe når jeg jobber som nattevakt tro? :bored: Dårlig døgnrytme her i gården!

Conceive plus; hva er det?

Ja, jeg tester etter El. Syklusen er fortsatt ustabil etter fødsel i juni og pga. amming så greit å vite hvor man er i løypa. Vil også følge med på lutealfasen da den har vært veldig kort så langt. Har bare hatt mensen 2 ganger da. Håper jeg slipper den noe mer i år ☺️

Hvordan blir det å tempe når jeg jobber som nattevakt tro? :bored: Dårlig døgnrytme her i gården!

Conceive plus; hva er det?
Det kan gå ok å tempe, men det kan også hende det blir for ustabilt til at du finner et mønster. Det er veldig forskjellig fra person til person, så man må nesten prøve seg fram :happy: Anbefaler appen Fertility Friend. Den er lett å bruke, og har masse informasjon om temping. Og mål vaginalt først som sist, det er mye mer pålitelig enn å måle oralt.

Conceive plus er et sædvennlig glidemiddel. Vanlig glidemiddel kan hemme svømmerne, men dette middelet etterligner pH og konsistens til el- slim :happy:

Back
Topp