CD21/8DPO:
Fortsatt veldig tidlig og negative tester, føler meg fortsatt gravidHar en sånn rar greie med spytt når jeg har vært gravid før også.
Nesten sånn som før man skal spy, så fylles munnen opp med mye spytt og sånn har jeg det hele tiden. Lå igår kveld i senga å måtte svelge og svelge, for det bare fylte munnen opp?!Spyttet blir også mer flytende På en eller annen merkelig måte
Har hatt en del murringer og stikken i magen og ut på sidene i 3 dager nå, og oppfylt nederst i magen.
Fortsatt syke barn hjemme. Alle barna er hjemme idag, så lite tid til å selv hente seg inn å bli frisk
![]()
Vis vedlegget 398903
Endelig!
Ser ikke så mye på de nei, men enda veldig tidlig. Håper det dukker opp noe de nærmeste dagene!
Uff, så kjedelig! Håper dere snart er friske hele gjengen

Har en sånn rar greie med spytt når jeg har vært gravid før også.
Spyttet blir også mer flytende På en eller annen merkelig måte
Har hatt en del murringer og stikken i magen og ut på sidene i 3 dager nå, og oppfylt nederst i magen.

Akkurat som i desember da jeg ble gravid, men mista.. Kan ikke si annet enn at jeg spent på de neste dagenes testing 

det positive for deg nå da er at når vi er i slutten av testingen har du akkurat begynt og har mange dager med håp foran deg!
samme svake skygge på alle tre i løpet av dagen, så spent på de neste dagene! De vises bedre i virkeligheten enn på bilde