IKM uke 8 ♡

CD20/7DPO:
Føler meg gravid, faktisk:angelic: På en eller annen måte sånn oppfylt nederst i magen og mye sånne småmurringer. Meget oppblåst, promper mye, småkvalm(vanlig for meg I dpo-land) synes jeg er mindre moody enn jeg vanligvis er i dpo-land? Kan hende det bare er innbilt svangerskap også:smiley-bounce022 Vel, det finner vi ut ila de neste 3 dagene:joyful: Negative tester idag, men er uansett veldig tidlig:happy119 Har så syyykt lyst på kake, så vurderer å bake en brunsviger idag(dansk lokal kake der jeg er ifra)

Alle er tidligtester
20230214_095721.jpg

Screenshot_20230214_082259_FF App.jpg

Ååå elsker at det begynner å komme tester her!
Så spennende. Syns jeg kan skimte noe på den øverste staven jeg da!! Blir spennende å se fremover :joyful:

CD20/7DPO:
Føler meg gravid, faktisk:angelic: På en eller annen måte sånn oppfylt nederst i magen og mye sånne småmurringer. Meget oppblåst, promper mye, småkvalm(vanlig for meg I dpo-land) synes jeg er mindre moody enn jeg vanligvis er i dpo-land? Kan hende det bare er innbilt svangerskap også:smiley-bounce022 Vel, det finner vi ut ila de neste 3 dagene:joyful: Negative tester idag, men er uansett veldig tidlig:happy119 Har så syyykt lyst på kake, så vurderer å bake en brunsviger idag(dansk lokal kake der jeg er ifra)

Alle er tidligtester
20230214_095721.jpg

Screenshot_20230214_082259_FF App.jpg
Wow. Ja! Jeg også ser noe på den øverste! Kan du åpne den? :p jeg aner ikke dpo. Enten er jeg 4eller6:p eller kanskje bare 3? Hvem vet!! Tester om et par tre dager ❤️❤️

Ååå elsker at det begynner å komme tester her!
Så spennende. Syns jeg kan skimte noe på den øverste staven jeg da!! Blir spennende å se fremover :joyful:

Jaaah, er så moro å tyde tester :smiley-bounce012 Nei, får alltid sånne skygger på stavtesten, så det ekke noe:angelic: Gleder meg til å se om det er noen streker på morgendagens tester:Heartpink:smiley-angelic001

Wow. Ja! Jeg også ser noe på den øverste! Kan du åpne den? :p jeg aner ikke dpo. Enten er jeg 4eller6:p eller kanskje bare 3? Hvem vet!! Tester om et par tre dager ❤️❤️

Får alltid sånne skyggestreker på stavtestene:angelic: Så går ikke utifra dem, før den er rosa:angel5 Spennende når du ryker på en test eller to og:hilarious:❤️

Da har jeg laget en brunsviger(dansk lokal kake der jeg er fra) til fammen :Heartred
Ønsker dere alle en hyggelig Valentines day:love7

Vedlegg

• 20230214_150543.jpg
    20230214_150543.jpg
    3,2 MB · Visninger: 93
Omg! Altså hey hey hey. Du kan ikke vare droppe et bilde av en sånn lekkerbisken å så bare gå. Her trenger vi info og ei oppskrift :D:p:p

En liten luremus, si:smiley-bounce022 Selvfølgelig kan du få oppskrift:greet015
Jeg dobler oppskriften på deigen, og lager fyllet med kun smør og brunt sukker. Også bruker jeg 200gram brunt sukker istedenfor 120gram. Og lager kaken i en høy langpanne 28*40cm:happy119 baker kaken på 190° framfor 200°, da jeg synes min ovn varmer litt mer.
Brunsviger:
Screenshot_20230214_161813_Samsung Internet.jpg

Screenshot_20230214_161853_Samsung Internet.jpg

1 dpo, og den gode følelsen jeg hadde er helt borte. Føler meg skikkelig "blæ" og skulle ønske man bare kunne spole frem 8 dager :p

Sitter også å vurderer om jeg skal spise ananas og ta babyklister. Begge deler står klar på kjøkkenbenken, men virker det egentlig?

Første besøk på dette forumet. Høres fint ut med en liten kollektiv heiagjeng som går igjennom det samme. ❤️Har prøvd av og på i flere år, men aldri systematisk. Så dette blir første gang!

Håper86 36 B1 PP10++ EL 6/2- IKM 21/2

Har startet idag jeg også, vi ligger likt i løypa:smiley-bounce012 Blir spennende å se ila de neste dagene:nailbiting::joyful:
Jeg tok første test i natt. Tror jeg er 8 DP0. Fikk ikke sove uten å teste. Men helt blendahvit babyplan (tidlig). Skal prøve å holde meg til 10 DPO før neste test. Takler ikke en haug hvite tester. Har aldri opplevd noe annet

1 dpo, og den gode følelsen jeg hadde er helt borte. Føler meg skikkelig "blæ" og skulle ønske man bare kunne spole frem 8 dager :p

Sitter også å vurderer om jeg skal spise ananas og ta babyklister. Begge deler står klar på kjøkkenbenken, men virker det egentlig?
Hvor fikk du tak i babyklister? :)

Hvor fikk du tak i babyklister? :)
Jeg Har hatt der stående siden vi prøvde på første i 2018. Bestilte det fra en dansk side den gangen. Fortsatt god holdbarhet, går ut i 2024. :)

Jeg Har hatt der stående siden vi prøvde på første i 2018. Bestilte det fra en dansk side den gangen. Fortsatt god holdbarhet, går ut i 2024. :)
Okei, daså :happy: jeg brukte babyklister sist (barn nr.2) og da gikk det jammen! Etter et år med prøving. Så jeg skulle bestille til denne gangen også (prøver på nr.3) men nå går det ikke an å bestille lenger.

Ønsker alle masse lykke til med testingen :Heartred Bare 4dpo her, så må ha stål-is i magen ei stund til, selv om jeg klør etter å teste. Føler nemlig at noe er annerledes denne pp:nailbiting:

CD21/8DPO:
Fortsatt veldig tidlig og negative tester, føler meg fortsatt gravid:hilarious: Har en sånn rar greie med spytt når jeg har vært gravid før også.
Nesten sånn som før man skal spy, så fylles munnen opp med mye spytt og sånn har jeg det hele tiden. Lå igår kveld i senga å måtte svelge og svelge, for det bare fylte munnen opp?!:wacky: Spyttet blir også mer flytende På en eller annen merkelig måte:think005 Har hatt en del murringer og stikken i magen og ut på sidene i 3 dager nå, og oppfylt nederst i magen.
Fortsatt syke barn hjemme. Alle barna er hjemme idag, så lite tid til å selv hente seg inn å bli frisk:whacky011
20230215_092848.jpg

Screenshot_20230215_075518_FF App.jpg

Back
Topp