CD20/7DPO:
Føler meg gravid, faktiskPå en eller annen måte sånn oppfylt nederst i magen og mye sånne småmurringer. Meget oppblåst, promper mye, småkvalm(vanlig for meg I dpo-land) synes jeg er mindre moody enn jeg vanligvis er i dpo-land? Kan hende det bare er innbilt svangerskap også
Vel, det finner vi ut ila de neste 3 dagene
Negative tester idag, men er uansett veldig tidlig
Har så syyykt lyst på kake, så vurderer å bake en brunsviger idag(dansk lokal kake der jeg er ifra)
Alle er tidligtester
![]()
![]()
Ååå elsker at det begynner å komme tester her!
Så spennende. Syns jeg kan skimte noe på den øverste staven jeg da!! Blir spennende å se fremover

På en eller annen måte sånn oppfylt nederst i magen og mye sånne småmurringer. Meget oppblåst, promper mye, småkvalm(vanlig for meg I dpo-land) synes jeg er mindre moody enn jeg vanligvis er i dpo-land? Kan hende det bare er innbilt svangerskap også
Vel, det finner vi ut ila de neste 3 dagene
Har så syyykt lyst på kake, så vurderer å bake en brunsviger idag(dansk lokal kake der jeg er ifra)
Nei, får alltid sånne skygger på stavtesten, så det ekke noe

Spennende når du ryker på en test eller to og

åpnet runden med to blenda, men det føles også greit da jeg ikke kan huske sist jeg hadde en helt blenda
jeg brukte babyklister sist (barn nr.2) og da gikk det jammen! Etter et år med prøving. Så jeg skulle bestille til denne gangen også (prøver på nr.3) men nå går det ikke an å bestille lenger.
Spyttet blir også mer flytende På en eller annen merkelig måte
Har hatt en del murringer og stikken i magen og ut på sidene i 3 dager nå, og oppfylt nederst i magen.