IKM uke 8 ♡

CD21/8DPO:
Fortsatt veldig tidlig og negative tester, føler meg fortsatt gravid:hilarious: Har en sånn rar greie med spytt når jeg har vært gravid før også.
Nesten sånn som før man skal spy, så fylles munnen opp med mye spytt og sånn har jeg det hele tiden. Lå igår kveld i senga å måtte svelge og svelge, for det bare fylte munnen opp?!:wacky: Spyttet blir også mer flytende På en eller annen merkelig måte:think005 Har hatt en del murringer og stikken i magen og ut på sidene i 3 dager nå, og oppfylt nederst i magen.
Fortsatt syke barn hjemme. Alle barna er hjemme idag, så lite tid til å selv hente seg inn å bli frisk:whacky011
20230215_092848.jpg

Vis vedlegget 398903

Endelig!
Ser ikke så mye på de nei, men enda veldig tidlig. Håper det dukker opp noe de nærmeste dagene! :Heartred

Uff, så kjedelig! Håper dere snart er friske hele gjengen :Heartred

CD 22, 6 DPO

Er det lov å håpe dagens temp er en liten festedipp og at tempen stiger igjen imorgen? :hilarious::angelic:

Jeg kjøpte brød på bakeriet idag tidlig som jeg la i passasjersetet og kjørte hjem. Brakk meg hele veien fordi jeg syns brødet luktet så sinnsykt mye og vondt.
Har også stikninger og murringer, og tunghetsfølelse i livmor. Spennende tid!
Håper!:smiley-angelic001

Første test ryker nok imorgen selv om den garantert er negativ uansett :happy8
Kanskje jeg skal prøve å holde meg til fredag :dead:

60064EEC-CBC4-4DDD-B4EC-44CB254C5FB4.jpeg

CD 22, 6 DPO

Er det lov å håpe dagens temp er en liten festedipp og at tempen stiger igjen imorgen? :hilarious::angelic:

Jeg kjøpte brød på bakeriet idag tidlig som jeg la i passasjersetet og kjørte hjem. Brakk meg hele veien fordi jeg syns brødet luktet så sinnsykt mye og vondt.
Har også stikninger og murringer, og tunghetsfølelse i livmor. Spennende tid!
Håper!:smiley-angelic001

Første test ryker nok imorgen selv om den garantert er negativ uansett :happy8
Kanskje jeg skal prøve å holde meg til fredag :dead:

Vis vedlegget 398906

Håper det er en festedipp på gang:smiley-angelic001:Heartpink

Endelig!
Ser ikke så mye på de nei, men enda veldig tidlig. Håper det dukker opp noe de nærmeste dagene! :Heartred

Uff, så kjedelig! Håper dere snart er friske hele gjengen :Heartred

Jeg har førhen testet positivt 6dpo, 8dpo, 9dpo og 10dpo sent kveld, så har masse håp ennå:joyful:

Skygge på konsentrert urin :hilarious: Vanlig Makesure på 25mlu... Har så mange av de.
Herreguuuud, har så vondt igjen på venstre side eggstokk/eggleder:nailbiting: Akkurat som i desember da jeg ble gravid, men mista.. Kan ikke si annet enn at jeg spent på de neste dagenes testing :smiley-bounce012

20230215_114023.jpg

Nå skjønner jeg ingenting. Hadde eggløsning 8 og 9 februar, og i dag 6 dager etter blør jeg? Er jo alt for tidlig med mensen, pleier å ha 27 dagers syklus..

CD21/8DPO:
Fortsatt veldig tidlig og negative tester, føler meg fortsatt gravid:hilarious: Har en sånn rar greie med spytt når jeg har vært gravid før også.
Nesten sånn som før man skal spy, så fylles munnen opp med mye spytt og sånn har jeg det hele tiden. Lå igår kveld i senga å måtte svelge og svelge, for det bare fylte munnen opp?!:wacky: Spyttet blir også mer flytende På en eller annen merkelig måte:think005 Har hatt en del murringer og stikken i magen og ut på sidene i 3 dager nå, og oppfylt nederst i magen.
Fortsatt syke barn hjemme. Alle barna er hjemme idag, så lite tid til å selv hente seg inn å bli frisk:whacky011
20230215_092848.jpg

Vis vedlegget 398903
Sniker fra uke 7! Akuratt sånn har jeg hatt det de siste dagene også! 9/10dpo og negative tester.

Så glad for at det begynner å tikke inn tester her som jeg kan studere. Har en så syk testetrang, men er jo bare ca 4 dpo :hilarious:
Det er noen lange timer på nattevakt for å si det sånn… og alt jeg føler et er symptom :laughing025

Så glad for at det begynner å tikke inn tester her som jeg kan studere. Har en så syk testetrang, men er jo bare ca 4 dpo :hilarious:
Det er noen lange timer på nattevakt for å si det sånn… og alt jeg føler et er symptom :laughing025
Kjenner meg igjen i den! Det er så kjedelig fra el til 7/8 dpo, tiden går så treigt og man sitter liksom på vent og bare kjenner etter :laughing002 men det er en god «ventetid» da, den verste ventetiden er når TR har kommet og man bare må vente en hel måned +/- til neste gang:facepalm: det positive for deg nå da er at når vi er i slutten av testingen har du akkurat begynt og har mange dager med håp foran deg!:D
Gleder meg til flere tester her inne:D
Jeg synes det har vært så lite positive tester i de tidligere ikm-gruppene i år så jeg hååper vi får mange nå:smiley-angelic001

Ja men det er nok en skygge siden det ikke er på den andre som er 10mlu :( meen det er fortsatt noen dager igjen! Prøver å forberede meg på at det kan hende den ikke sitter denne prøveperioden, men jeg er liksom mentalt gravid allerede:laughing002

Håper bare den andre testen ikke fanget det opp:joyful::Heartred

Blenda tester 8dpo:angelic:
20230215_175706.jpg

Sniker fra uke 7! Akuratt sånn har jeg hatt det de siste dagene også! 9/10dpo og negative tester.
Jeg er også 9 DPO og tok akkurat test. Og ingen tegn til dobbeltstrek her i gården. Kjenner jeg blir misunnelig på alle skyggene der ute! Har aldri opplevd å få det.

Hvor vanlig er det å få skygge og ikke være gravid i grunn?

Back
Topp