TrollmorTilTo - 36 år - B3 - PP1 - EL 12/2 - IKM 26/2
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Jeg går ut ifra det FF sier, om det er spire på gang, så finner jeg ut av det uansett

CD 19, 3 DPO
Jeg fikk kryss idag
Veldig gøy å bli enda bedre kjent med kroppen og få en bekreftelse på at ting stemmer med det man tror.
Jeg hadde heftige eggløsningssmerter 9. februar i en halvtimes tid rundt 1700. Såpass ille at jeg hadde vurdert smertestillende om det var menssmerter faktisk.
Vis vedlegget 398656

Veldig spent på uke som kommer og neste!
Når har dere planer om å begynne å teste?
Jeg tror jeg begynner på torsdag 7 dpo, selv om det er tidlig![]()
Er så utrolig spent
Jeg har før testet positivt 6dpo, 8dpo, 9dpo og seint på kvelden 10 dpo
Begynner å teste på tirsdag, da er jeg 7dpo
Blir meget spennende uker framover![]()
Er så utrolig spent
Jeg har før testet positivt 6dpo, 8dpo, 9dpo og seint på kvelden 10 dpo
Begynner å teste på tirsdag, da er jeg 7dpo
![]()
Gleder meg til din første test 
Jeg har testet positivt 9dpo, men med en antydning 8dpo. Kommer nok ikke til å klare å vente så lenge uansett, og har et lass med tester liggende.... Så begynner nok å teste tidligVeldig spent på uke som kommer og neste!![]()
Når har dere planer om å begynne å teste?
Jeg tror jeg begynner på torsdag 7 dpo, selv om det er tidlig![]()
Jaaa, gleder meg til å se din ogsåÅååå!Gleder meg til din første test
![]()
Håper vi får se mange positive tester her inne ila de neste ukene

Jeg har testet positivt 9dpo, men med en antydning 8dpo. Kommer nok ikke til å klare å vente så lenge uansett, og har et lass med tester liggende.... Så begynner nok å teste tidlig![]()

Det er sant! Og jeg har alltid testet MYE, men nå i det siste har det tatt helt avSkal godt gjøres å holde igjen testetøsa![]()

Fått ynglingskaken min, charms til armbåndet mitt, tegninger og flotte kort
Det med å dra på cruise er en intern spøk, for det nekter jeg
Det er sant! Og jeg har alltid testet MYE, men nå i det siste har det tatt helt av![]()

Jeg er virkelig en heldig dame som har en så flott mann og herlige ungerFått ynglingskaken min, charms til armbåndet mitt, tegninger og flotte kort
Det med å dra på cruise er en intern spøk, for det nekter jeg
![]()
Vis vedlegget 398707Vis vedlegget 398708Vis vedlegget 398709
Vis vedlegget 398710Vis vedlegget 398711
Vis vedlegget 398712Vis vedlegget 398713

Åå så mye fint!
Elsker den Elsa beskow inspirerte tegningen! Er det en av barna som har tegnet!?![]()

Hun er glad i å tegne alt mulig, men hun vet hvor mye jeg elsker feer, sommerfugler og øyenstikkere
Her kan du se en annen hun har tegnet til meg