Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Her venter man fortsatt...Elslimet kom og gikk like fort, og el testene er fortsatt ikke positive. Sjekket tappen, og den er myk, og høy, så det betyr nok at el nærmer seg? Jeg er på Cd17 i dag og etter tidligere sykluser (før ma) så er el forventet i morgen på cd 18...
Må og en tur på butikken i morgen. Har bare! 5 eltester igjen ( og 30 på vei i posten....), men så mye som jeg tester så kommer ikke jeg meg gjennom helgen med fem![]()
Mmmh! Ser jo helt nydelig utDa står focacciaen til avkjøling før jeg kan servere, smaker så godt med kun smør på
Denne gangen laget jeg foccaciaen med hakkede grønne/svarte oliven, soltørket tomater i olje og 9 fedd finhakket hvitløk. Dryppet over med en god sløsj olivenolje, rosmarin og flaksalt
Blir bare det som en enkel "middag" idag siden de fleste av oss er dårlige i formen
God helg, folkens
Vis vedlegget 398541

Ååh, føler med deg! Jeg er på cd23, og har fortsatt ikke hatt el. Både temper og tester, så er rimelig sikker på at den ikke har vært enda.. Første pp etter ma her, og er allerede lei. Håpløst å skulle teste etter el i flere uker, og jakte på symptomer og slim dagen langHer venter man fortsatt...Elslimet kom og gikk like fort, og el testene er fortsatt ikke positive. Sjekket tappen, og den er myk, og høy, så det betyr nok at el nærmer seg? Jeg er på Cd17 i dag og etter tidligere sykluser (før ma) så er el forventet i morgen på cd 18...
Må og en tur på butikken i morgen. Har bare! 5 eltester igjen ( og 30 på vei i posten....), men så mye som jeg tester så kommer ikke jeg meg gjennom helgen med fem![]()

Men da er vi jo sammen om det isåfallHahahaha, en annen måte å si jeg er overaktiv og spammer tråden påSorryy, er for skravlete av meg
Jaaa, det skal bli så spennende
![]()

Her venter man fortsatt...Elslimet kom og gikk like fort, og el testene er fortsatt ikke positive. Sjekket tappen, og den er myk, og høy, så det betyr nok at el nærmer seg? Jeg er på Cd17 i dag og etter tidligere sykluser (før ma) så er el forventet i morgen på cd 18...

Ååh, føler med deg! Jeg er på cd23, og har fortsatt ikke hatt el. Både temper og tester, så er rimelig sikker på at den ikke har vært enda.. Første pp etter ma her, og er allerede lei. Håpløst å skulle teste etter el i flere uker, og jakte på symptomer og slim dagen lang![]()

Takk for svar! Da kan jeg leve i håpet litt til om at den snart dukker oppHåper den snart dukker opp!
Føler med deg
Min eggløsning kom ikke før dag 28 etter min MA![]()

Men da er vi jo sammen om det isåfall
Og jeg elsker det!
Syns det er veldig koselig med litt liv i denne tråden, så for guds skyld fortsett å oppdater og det kommer jeg og til å gjøre![]()
jaaaa, legg ut om alt mulig, også utenom prøving også- synes det er koselig å snakke om alt og ingenting
Også prøving selvfølgelig. Blir spennende å se grafen din imorgen
Nam nam. Skulle ønske jeg klarte å lage detDa står focacciaen til avkjøling før jeg kan servere, smaker så godt med kun smør på
Denne gangen laget jeg foccaciaen med hakkede grønne/svarte oliven, soltørket tomater i olje og 9 fedd finhakket hvitløk. Dryppet over med en god sløsj olivenolje, rosmarin og flaksalt
Blir bare det som en enkel "middag" idag siden de fleste av oss er dårlige i formen
God helg, folkens
Vis vedlegget 398541
Takk for svar! Da kan jeg leve i håpet litt til om at den snart dukker opp
Hvor ofte tester du med el-tester? Jeg har testet 2x daglig den siste uka, men de er fortsatt veldig svake. Pleier du å se gradvis stigning før pos test?
Takk for svar! Da kan jeg leve i håpet litt til om at den snart dukker opp
Hvor ofte tester du med el-tester? Jeg har testet 2x daglig den siste uka, men de er fortsatt veldig svake. Pleier du å se gradvis stigning før pos test?

Det er så moro med liv i gruppa og mange som skravlerjaaaa, legg ut om alt mulig, også utenom prøving også- synes det er koselig å snakke om alt og ingenting
Også prøving selvfølgelig. Blir spennende å se grafen din imorgen
![]()

Nam nam. Skulle ønske jeg klarte å lage detsjukt gødt.

Ja, det er helt supert!
Får mye glede og trøst og spenning i hverdagen av forumet under prøvingen etter MA (og før MA for så vidt)
Veldig spent på grafen jeg og!!

Mhm, vært her inne siden februar 2007 da jeg gikk gravid med min førstefødteEr så mange hyggelige damer her inne
Uff, så lei meg for å høre du mistet i en MAvar du langt på vei?
Er så spennende med temping og helt urolig moro å følge med på hvor rå kroppen er, det den gjør sånn helt av seg selv, bare![]()

Jeg har og vært her av og på i mange år, var veldig aktiv da vi prøvde på 2021 barnet, og hadde dagbok da, men har ikke tatt den opp igjen nå.
Jeg var 11 uker da vi mistet i MA nå i desember..
Ja, det er veldig spennende og helt nytt for meg![]()
Kan ikke forestille meg å miste i uke 11. Uff altså.