IKM uke 8 ♡

Off, flere enn meg som rett og slett blir amper av følelsen av at det heele tiden skal renne noe ut av deg? :hilarious::dead: Tror jeg er 5 dpo og det er så voldsomt med utflod.

Her venter man fortsatt...Elslimet kom og gikk like fort, og el testene er fortsatt ikke positive. Sjekket tappen, og den er myk, og høy, så det betyr nok at el nærmer seg? Jeg er på Cd17 i dag og etter tidligere sykluser (før ma) så er el forventet i morgen på cd 18...

Må og en tur på butikken i morgen. Har bare! 5 eltester igjen ( og 30 på vei i posten....), men så mye som jeg tester så kommer ikke jeg meg gjennom helgen med fem :p

Håper EL får rompa i gir og kommer snarest❤️

Da står focacciaen til avkjøling før jeg kan servere, smaker så godt med kun smør på :p
Denne gangen laget jeg foccaciaen med hakkede grønne/svarte oliven, soltørket tomater i olje og 9 fedd finhakket hvitløk. Dryppet over med en god sløsj olivenolje, rosmarin og flaksalt:):)
Blir bare det som en enkel "middag" idag siden de fleste av oss er dårlige i formen:happy119
God helg, folkens:flower
Vis vedlegget 398541
Mmmh! Ser jo helt nydelig ut :love017

Her venter man fortsatt...Elslimet kom og gikk like fort, og el testene er fortsatt ikke positive. Sjekket tappen, og den er myk, og høy, så det betyr nok at el nærmer seg? Jeg er på Cd17 i dag og etter tidligere sykluser (før ma) så er el forventet i morgen på cd 18...

Må og en tur på butikken i morgen. Har bare! 5 eltester igjen ( og 30 på vei i posten....), men så mye som jeg tester så kommer ikke jeg meg gjennom helgen med fem :p
Ååh, føler med deg! Jeg er på cd23, og har fortsatt ikke hatt el. Både temper og tester, så er rimelig sikker på at den ikke har vært enda.. Første pp etter ma her, og er allerede lei. Håpløst å skulle teste etter el i flere uker, og jakte på symptomer og slim dagen lang :banghead:

Hahahaha, en annen måte å si jeg er overaktiv og spammer tråden på:laughing021 Sorryy, er for skravlete av meg:laughing001 Jaaa, det skal bli så spennende:smiley-bounce015
Men da er vi jo sammen om det isåfall :hilarious:
Og jeg elsker det!
Syns det er veldig koselig med litt liv i denne tråden, så for guds skyld fortsett å oppdater og det kommer jeg og til å gjøre :hilarious:

Håper den kommer snart! :Heartred:Heartred

Ååh, føler med deg! Jeg er på cd23, og har fortsatt ikke hatt el. Både temper og tester, så er rimelig sikker på at den ikke har vært enda.. Første pp etter ma her, og er allerede lei. Håpløst å skulle teste etter el i flere uker, og jakte på symptomer og slim dagen lang :banghead:

Håper den snart dukker opp!
Føler med deg :Heartred
Min eggløsning kom ikke før dag 28 etter min MA:Heartred

Håper den snart dukker opp!
Føler med deg :Heartred
Min eggløsning kom ikke før dag 28 etter min MA:Heartred
Takk for svar! Da kan jeg leve i håpet litt til om at den snart dukker opp :Heartred
Hvor ofte tester du med el-tester? Jeg har testet 2x daglig den siste uka, men de er fortsatt veldig svake. Pleier du å se gradvis stigning før pos test?

Men da er vi jo sammen om det isåfall :hilarious:
Og jeg elsker det!
Syns det er veldig koselig med litt liv i denne tråden, så for guds skyld fortsett å oppdater og det kommer jeg og til å gjøre :hilarious:

Det er så moro med liv i gruppa og mange som skravler:gen014 jaaaa, legg ut om alt mulig, også utenom prøving også- synes det er koselig å snakke om alt og ingenting:happy119 Også prøving selvfølgelig. Blir spennende å se grafen din imorgen:joyful:

Da står focacciaen til avkjøling før jeg kan servere, smaker så godt med kun smør på :p
Denne gangen laget jeg foccaciaen med hakkede grønne/svarte oliven, soltørket tomater i olje og 9 fedd finhakket hvitløk. Dryppet over med en god sløsj olivenolje, rosmarin og flaksalt:):)
Blir bare det som en enkel "middag" idag siden de fleste av oss er dårlige i formen:happy119
God helg, folkens:flower
Vis vedlegget 398541
Nam nam. Skulle ønske jeg klarte å lage det:) sjukt gødt.

Takk for svar! Da kan jeg leve i håpet litt til om at den snart dukker opp :Heartred
Hvor ofte tester du med el-tester? Jeg har testet 2x daglig den siste uka, men de er fortsatt veldig svake. Pleier du å se gradvis stigning før pos test?

Noen ganger kommer stigningen gradvis og andre ganger kommer stigningen plutselig Fortsett å test minst to ganger daglig❤️ Noen har kort lh-topp med kun positiv test en time, men andre har det over flere dager. Jeg har opplevd begge deler, men vanligvis har jeg positive tester i ett eller to døgn. EL kommer gjerne alt fra 0-48 timer etter positiv test. Men kan også akkurat ha vært. Eneste som kan påvise man har hatt eggløsning er temping(man ser en temperaturstigning)
Du kan se min denne mnd:

Screenshot_20230210_213726_Premom.jpg

Screenshot_20230210_213739_Premom.jpg

Etter MA’en testet jeg en gang hver dag helt fra en uke etter aborten og til jeg fikk eggløsning.
Men jeg visste at jeg vanligvis har positive eggløsningstester over 2 døgn, og bare regnet med/håpte at det ville være likt etter MA.
Fant eggløsning på dag 28, men ble ikke gravid. Har hatt en mensen imellom og prøver nå første gang etter første mens.
Nå tester jeg en gang om dagen til CD 13/14 også tester jeg to ganger om dagen deretter.

Jeg pleier ikke å ha gradvis stigning nei, den kan svinge veldig og være kjeeempe svak før den plutselig blir positiv, men da er den positiv lenge. Men dette er jo veldig forskjellig fra person til person.

Ville nok fortsatt å teste to ganger om dagen hvis jeg var deg, for nå kommer den sikkert snart hvis du er sikker på at den ikke har vært.
Ønsker deg masse lykke til :Heartred

Det er så moro med liv i gruppa og mange som skravler:gen014 jaaaa, legg ut om alt mulig, også utenom prøving også- synes det er koselig å snakke om alt og ingenting:happy119 Også prøving selvfølgelig. Blir spennende å se grafen din imorgen:joyful:

Ja, det er helt supert!
Får mye glede og trøst og spenning i hverdagen av forumet under prøvingen etter MA (og før MA for så vidt) :Heartred

Veldig spent på grafen jeg og!!

Nam nam. Skulle ønske jeg klarte å lage det:) sjukt gødt.

Har du lyst, har du lov❤️ Sikker på du greier det helt fint. Er ikke vanskelig i det hele tatt:happy118
Her er oppskriften jeg bruker:

I tillegg til det som står i oppskriften har jeg i 1dl ish med olivenolje mens deigen står å elter i kjøkkenmaskina(synes det gjør deigen bedre og mer moist. Lar deigen elte i 10min'ish. Hakker opp halve glass med svarte/grønne oliven, soltørkede tomater i olje og finhakker 10 hvitløksfedd og har oppi også som jeg elter inn i deigen i 1 min ca. Før jeg da heller deigen opp i en langpanne(husk å legge i bakeark først). Så driljer jeg over olivenolje, flaksalt og rosmarin. Dekker så til langpannen med plastfolie og lar den stå til heving et lunt sted 1 time. Før jeg steker den på nederste rille i ovnen(over og undervarme) på 210 grader i 30 min. Synes min ovn varmer mer enn det som står i oppskrifter, så tar den på litt mindre varme.
Lykke til❤️

Ja, det er helt supert!
Får mye glede og trøst og spenning i hverdagen av forumet under prøvingen etter MA (og før MA for så vidt) :Heartred

Veldig spent på grafen jeg og!!

Mhm, vært her inne siden februar 2007 da jeg gikk gravid med min førstefødte❤️ Er så mange hyggelige damer her inne:Heartpink

Uff, så lei meg for å høre du mistet i en MA:( var du langt på vei?

Er så spennende med temping og helt urolig moro å følge med på hvor rå kroppen er, det den gjør sånn helt av seg selv, bare:eek::D

Mhm, vært her inne siden februar 2007 da jeg gikk gravid med min førstefødte❤️ Er så mange hyggelige damer her inne:Heartpink

Uff, så lei meg for å høre du mistet i en MA:( var du langt på vei?

Er så spennende med temping og helt urolig moro å følge med på hvor rå kroppen er, det den gjør sånn helt av seg selv, bare:eek::D

Jeg har og vært her av og på i mange år, var veldig aktiv da vi prøvde på 2021 barnet, og hadde dagbok da, men har ikke tatt den opp igjen nå.

Jeg var 11 uker da vi mistet i MA nå i desember.. :sorry:

Ja, det er veldig spennende og helt nytt for meg :woot:

Jeg har og vært her av og på i mange år, var veldig aktiv da vi prøvde på 2021 barnet, og hadde dagbok da, men har ikke tatt den opp igjen nå.

Jeg var 11 uker da vi mistet i MA nå i desember.. :sorry:

Ja, det er veldig spennende og helt nytt for meg :woot:

Er trivelig her inne❤️ Jeg var på mai2021 jeg også, men mistet. Fikk i september2021❤️ Uff, det er så forferdelig å miste:( Grusomt jævlig, rett og slett:sad010Kan ikke forestille meg å miste i uke 11. Uff altså.

Temping er så moro og mye spenning I det og :hilarious:

Back
Topp