IKM uke 8 ♡

Noen snille jenter viste meg hvordan jeg kunne discarde en temp og da satte jaggu meg FF kryss :smiley-bounce012 Har vært syk av og på i flere uker, men må teste med Ladycomp daglig. Så lurer på om EL da var på mandag, slik jeg føler den var?:think005 Da er jeg kanskje 3 dpo og ikke 2dpo:hilarious:
Screenshot_20230209_094411_FF App.jpg

Last edited:
Noen snille jenter viste meg hvordan jeg kunne discarde en temp og da satte jaggu meg FF kryss :smiley-bounce012 Har vært syk av og på i flere uker, men må teste med Ladycomp daglig. Så lurer på om EL da var på mandag, slik jeg føler den var?:think005 Da er jeg kanskje 3 dpo og ikke 2dpo:hilarious:
Vis vedlegget 398423

Smart!
Kanskje jeg burde gjort det da jeg var syk 4. februar da tempen ble så høy? :bored:
Men jeg vet jo ikke om det vil ha noe å si for kryss eller ikke hos meg da.

1D6C7DD7-2F3A-4B5B-BF9D-FD332490BBB7.jpeg

Smart!
Kanskje jeg burde gjort det da jeg var syk 4. februar da tempen ble så høy? :bored:
Men jeg vet jo ikke om det vil ha noe å si for kryss eller ikke hos meg da.

Vis vedlegget 398425

Ja, vettu, det ville jeg faktisk gjort :happy119 Fikke råd om det, da FF blir usikker av høye temperaturer:angelic: Gjorde det selv og går ut ifra den, da jeg selv føler EL var sent mandag kveld:) som da stemmer når jeg gjorde om den høye tempen søndag(dagen før EL)

Ja, vettu, det ville jeg faktisk gjort :happy119 Fikke råd om det, da FF blir usikker av høye temperaturer:angelic: Gjorde det selv og går ut ifra den, da jeg selv føler EL var sent mandag kveld:) som da stemmer når jeg gjorde om den høye tempen søndag(dagen før EL)

Når jeg gjør det får jeg masse trekanter på de andre målingene plutselig da :bored:
5F1AD2C8-99AF-4DEA-9EC5-8BEB9B78E2A0.jpeg

Hva i alle dager skjer?? Jeg hadde enormt mye el slim i går å det var son sagt seigt og vått :p sorry ;) men i dag har det gått over til creamy og hvitt. Veldig rart at jeg muligens kanskje skal ha hatt el i går eller i natt!!! Jeg er bare cd 13 i dag. Altså el kan ha skjedd i går cd 12. jeg har ingen smerter i dag! Og hadde forsåvidt ingen smerter i går heller. Men onsdag hadde jeg ganske el smerter. Oioi. Blir hvertfall spennende å se fremover angående symptomer. Tenkt om jeg er 1 dpo i dag!! ❤️

Hva i alle dager skjer?? Jeg hadde enormt mye el slim i går å det var son sagt seigt og vått :p sorry ;) men i dag har det gått over til creamy og hvitt. Veldig rart at jeg muligens kanskje skal ha hatt el i går eller i natt!!! Jeg er bare cd 13 i dag. Altså el kan ha skjedd i går cd 12. jeg har ingen smerter i dag! Og hadde forsåvidt ingen smerter i går heller. Men onsdag hadde jeg ganske el smerter. Oioi. Blir hvertfall spennende å se fremover angående symptomer. Tenkt om jeg er 1 dpo i dag!! ❤️

Deilig om du er i dpo-land, da :dance011

Begynner å ligne på noe :) streken er litt sterkere enn på bildet, men ikke helt. La inn aksjer fordi, Åsså tar jeg enda en test senere :D

Herlig, håper EL er rett rundt hjørnet:happy119

Ja, men jeg temper til samme tid, og jeg fikk bare trekanter når jeg fjernet den høye tempen. Jaja, får bare se hva som skjer fremover og eventuelt høre i tempetråden :)

Ja, skulle ønske jeg kunne hjelpe deg, men har altså ikke så god peiling på FF selv heller:think005

Jeg har aldri tatt el- tester, men tenkte at siden det ikke skjedde noe skulle jeg prøve denne runden for å kartlegge litt. Kom nok litt sent igang, men i følge Flo så skulle el vært idag, og idag var testen helt negativ :oops: Det var veldig svak strek igår og i forigårs.Er det noen av dere som har tatt bilde av utviklingen dag for dag? Kan jo være jeg har hatt el allerede også?:smiley-angelic001
Har hatt veldi stabil syklus på 27-29 dager siste halvåret

Hvilken eggløsningstest er mest til å stole på? Slo positivt ut på CB digital i går, da stod det «høy» på monitoren, i dag slo monitoren ut på maksimal :) hvilken dag har jeg EL? I dag eller i går?

Ja, men jeg temper til samme tid, og jeg fikk bare trekanter når jeg fjernet den høye tempen. Jaja, får bare se hva som skjer fremover og eventuelt høre i tempetråden :)
Sniker. Er ikke så kjent med FF, men leste man kan «discard» en måling (gjøre den ugyldig), men ikke fjerne den. Da ligger den som en prikk uten linjer imellom. Din prikk er vekk, så kan se ut som du har fjernet den helt?

Sniker. Er ikke så kjent med FF, men leste man kan «discard» en måling (gjøre den ugyldig), men ikke fjerne den. Da ligger den som en prikk uten linjer imellom. Din prikk er vekk, så kan se ut som du har fjernet den helt?
Takk for svar!
Jeg har huket av på discarded under tempen som du ser på bildet. Er ikke det rett? :)
0A2A6545-5EDE-484C-8D1E-FD294ECEDF82.png

Morgentest :) tror det var rett å legge inn aksjer 2 ganger i går :hilarious:

Vedlegg

• 3AD5C96B-E783-4A14-A780-D1E611467C5F.jpeg
    3AD5C96B-E783-4A14-A780-D1E611467C5F.jpeg
    241,6 KB · Visninger: 77
Ser fornuftig ut, så usikker på trekantene :bag: sikkert noen kyndige i tempegruppa ang trekantene :oops: kan være tempen dagen før den som skøyt i været også er «unaturlig høy»? Uansett, lykke til med prøving :D:Heartred

Ja, det er godt mulig det begynte å slå inn da for jeg fikk spysyken kvelden 3. februar og var dårlig 4. februar så det er godt mulig tempen 3. februar også er litt høy pga det.. Følte meg dårlig både 3. og 4. februar..
Takk for svar og takk for det :Heartred

Back
Topp