mamat2prinsesser&4prinser
♡2007♡2009♡2012♡2018♡2021♡2023♡2026♡
VIP
Vi som prøver :)
September 2012
Novemberlykke 2018
Oktoberbarna 2021♡
Novemberfnuggene 2023
✨️Julestjernene2023✨️
Septembertassene 2026
♡Oktoberskattene 2026♡
I dag var jeg på toråskontroll med gutten min, og det gikk strålende (med han). Helt til Hs spurte hvordan det gikk med meg, og jeg knakk helt sammen. Så skal fortsatt ikke mye til før tårene kommer (etter Ma I Desember)
Venter i spenning på El i disse dager, og krysser fingrene og tær for at ting faller på plass igjen. Det er nesten bare tanken på å bli gravid igjen som holder meg gående....
Jeg var så glad for at vi skulle få et sommerbarn denne gangen og det passet perfekt med barnehage og alt og det...men sånn gikk det ikke.. om det klaffer nå, så blir det november og ja, man har rett på bhgplass... men kunne nesten heller tenkt meg et desemberbarn som ikke har rett på plass fra august... slik at det ville vært sosialt akseptert å ha barnet hjemme litt ekstra (slik som jeg var med januar barnet)... ikke det at det har noe å si, og ikke kan man bestemme det heller. Jeg tar det jeg får!!!!!
Uff, det er virkelig forferdelig vondt å miste den lille, man sitter igjen med en stor, stor sorg i etterkant

Mistet selv i SA I desember og hadde termin i august. Og var selv også veldig glad for å skulle få et sommerbarn igjen som vår førstefødte er også(har ellers 4 høstbarn)

Sender deg mange, store trøsteklemmer

Last edited:

Selvfølgelig er man da det, men man er da forferdelig lei seg og sørger over det som ikke ble og den lille skatten man mistet?!
takk for hjelp! Ja nå krysses alle fingrer. 

har bestilt wondfo og frer tester til testperioden så håper det kommer i tide

Huff, dette ble litt avsporing, men ja, slik jeg føler det. Merkelig at man skal få et sånt svar som at man skal være glad for de fine barna man har ifra før, når man står å nettop har mistet et barn. For det er jo faktisk det man har, man har mistet i en spontantabort eller Missed abortion, det som skulle blitt et lite, nytt familiemedlem
Og det er utrolig sårende å få en slik kommentar midt i fleisen der en står i en sårbar situasjon og i full sorg. Og kjenner til det, dessverre. Vi som prøver på nr 6 får mange ufine kommentarer. Vi lever det livet vi ønsker, så får folk leve slik de ønsker å leve sine egne liv
Sorry for utblåsningen

eller om det er "harde støt"
Det var ikke slik forrige pp - da var toppen plutselig og rask, så er vel egget som ikke har sluppet helt. Syntes også det var mange rare tester her så har ikke grublet så veldig over mine. Tror ikke de har ligget inntil hverandre før strek, men takk for info
Om 5 dager ryker første test