9dpo og MakeSure-testen er fortsatt så negativ at jeg ser hvitestreken! Heldigvis bedre enn forrige syklus, da jeg så skygger på absolutt alt!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Elsker magefølelsen!Mamima - 36 - B4(6) - PP1 - EL 31/1 - IKM 15/2
Slenger meg med her på tampen da jeg har en magefølelse
Ser iallefall negativt ut inntill videre
Vis vedlegget 479051

Sykt slitsomt med skyggetull! Men.. synes jeg kan skimte en svak strek her? Litt krøll med skyggen som faller over, men FertilityFriend kan også skimte noe ser det ut som9dpo og MakeSure-testen er fortsatt så negativ at jeg ser hvitestreken! Heldigvis bedre enn forrige syklus, da jeg så skygger på absolutt alt!
Vis vedlegget 479048

Neeeeei, jeg tror det bare er hvitestreken som tuller. Måtte ta bildet gjennom både checker og premom nå, men de finner niks og nada. Ny test kommer i morgen ettermiddag, seøv om håpet også er på nivå med null denne syklus så må jeg teste. Lenge leve kapitalismenSykt slitsomt med skyggetull! Men.. synes jeg kan skimte en svak strek her? Litt krøll med skyggen som faller over, men FertilityFriend kan også skimte noe ser det ut som![]()
Gratulerer!!@Regnbueønske, tenker du kan sette meg på gravid.
Så håper jeg at testene fortsetter å øke i styrke
Denne er tatt nå, 10 dpo kveld
Vis vedlegget 479059
TakkGratulerer!!

Åååå gratulerer!! Så skal det gå hele veien til termin denne gangen!!@Regnbueønske, tenker du kan sette meg på gravid.
Så håper jeg at testene fortsetter å øke i styrke
Denne er tatt nå, 10 dpo kveld
Vis vedlegget 479059