Sniker.. Jeg ser også en strek9 dpo, null nada action på den testen tatt i morges..
Men litt annerledes chart enn jeg vanligvis har.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sniker.. Jeg ser også en strek9 dpo, null nada action på den testen tatt i morges..
Men litt annerledes chart enn jeg vanligvis har.

Hmmm... hadde to andre bilder her.. kanskje kan jeg skimte ett eller annet svaaktSniker.. Jeg ser også en strek![]()
Håper for deg!Hmmm... hadde to andre bilder her.. kanskje kan jeg skimte ett eller annet svaakt
Testen tok nesten hele 5 minutt å samle fargen også..

Jeg har ikke prøvd premom, hva betyr 0.03?Vis vedlegget 478993
Nå begynner jeg for alvor med testingen
Premom mente at begge disse var på 0,03. Det trenger ikke å bety noe.
Nå er jeg spent på dagene fremover![]()
Det er en app der du kan legge inn el tester og hcg tester.Jeg har ikke prøvd premom, hva betyr 0.03?![]()
Oki, så det betyr at analyseverktøyet til Premom sier det er antydning til strek?Det er en app der du kan legge inn el tester og hcg tester.
Jeg scannet den som en el test, da gav den et svakt utslag. På el tester skal verdien være 1 eller mer for at den er positiv.
Her ser du hvordan det ser ut
Vis vedlegget 479006
Ja, stemmer. Men det kan å ha vært en skygge den reagerer på. Synes det var rart at den reagerte på begge testene på det bildet, mens testene i dag viste den 0 på.Oki, så det betyr at analyseverktøyet til Premom sier det er antydning til strek?

Jeg ser strek ja Den er positivVis vedlegget 479022Vis vedlegget 479024
Disse er tatt i kveld, 9dpo. Jeg synes virkelig jeg ser noe rosa nå i virkeligheten
Jeg vet ikke om det kom fram på bildet.
Uææh, dette blir spennende å følge med på fremover![]()
Gratulerer
Krysser alt
Jeg unner deg så mye å få bli gravid igjen med en eneste gang!Vis vedlegget 479022Vis vedlegget 479024
Disse er tatt i kveld, 9dpo. Jeg synes virkelig jeg ser noe rosa nå i virkeligheten
Jeg vet ikke om det kom fram på bildet.
Uææh, dette blir spennende å følge med på fremover![]()
Ser iallfall noe på begge testene her 

(Sniker) Jeg testet positivt 5 dager før forventet mens med vanlig makesureHvor tidlig kan man få strek med test som viser 25 hcg og ikke 10 hcg som Tidlig Testene har? Hadde bare liggende de vanlige og testet i dag på 8 DPO men var negativ. Men er jo tidlig enda kanskje.