Hurra for DPO landvar selv syklusdag 20 før eggløsning kom. DPO 4 siden klokken er over 00 nå
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hurra for DPO landvar selv syklusdag 20 før eggløsning kom. DPO 4 siden klokken er over 00 nå
![]()

Velkommen skal du være, uansett! Og veldig spennende å følge med på om det blir to streker!JenteMammaS - 31 - B4 - 0 - usikker - IKM 14-17.feb usikker pga uregelmessig syklus etter fødsel (kun hatt 1 mens).
Vi prøver ikke ikke og venter egentlig på å bli kalt inn til time time for sterilisering. Men var så øm når vi hadde samleie og slo meg i panna i ettertid da jeg innså at det var jo eggløsningen vi traff. Akkurat sånn vi fikk minstemann (født feb25)![]()
Lykke til! Krysser fingrene for at det blir eggløsning og full klaff litt senere!Jeg har dessverre ikke hatt eggløsning så du kan stryke meg fra listen til IKM 7 @Regnbueønske . Enten så er eggløsning forsinket grunnet spontanaborten eller så har jeg en anovulatorisk syklus, taim vill sjåo
Lykke til alle dere andre - heier på dere![]()
Når tenker du å begynne testingen?4/5 dpo i dag og har en del murringer . Håper det skjer noe nå![]()
Skal prøve å holde meg til fredag tenkte jegNår tenker du å begynne testingen?
Blir bra å få noen hcg-tester å myse på om ikke så alt for lenge!
Spennende! Jeg har aldri selv kjent noe - men har hørt enkelte «har vært helt sikker». Krysser fingrene for at det var det!5/6 dpo her i følge min syklus og skikkelig stikkinger i lysk/ underlivet i flere sekunder i dag. Men om det var festesmerter gjenstår jo å se. Noen andre som har kjent på noe festesmerter?
Jeg tenker vente til 12 dpo. Venter tester i posten. Hva med deg?Spennende! Jeg har aldri selv kjent noe - men har hørt enkelte «har vært helt sikker». Krysser fingrene for at det var det!
Når skal du teste, tenker du?
Tok du fredag og laurdag veldig mykje tidligare enn du brukar? Eg har hatt graf som svingar sånn som din men framleis har både eg og ff vore einige om at det var eggløsning. Får veldig svingete graf av å våkne tidlig, seint, sove dårlig.Noken her som er flink å lese grafer som kan fortelle meg litt om denne? Trur ikkje det har vert noke eggløsning egentlig siden vanligvis så er grafen oppe i 36.40-50 etter eggløsning.
Vis vedlegget 478790