Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kan skimte skygge på den til høyre! Blir spennende å se om den utvikler seg til babystrek!
Vis vedlegget 478868Måtte endre på bildet da bildefilen var for stor.. men syns det var mye skyggestreker ute å går, flere som har sett lignende på MakeSure testene i det siste? Vanligvis syns jeg de sjeldent har det og syns kanskje ikke så godt på bildet. Forrige skyggestrek ble vel og merke sterkere og endte i minstemann. Så begynner å lure her![]()
Mine vare slik med de forrige 2 graviditetene, svakere til og med, så vil absolutt si det er en babystrek!Vis vedlegget 478894
9 DPO og kan skimte en strek. Denne er tatt nå ikveld. Har også tatt to forskjellige tidligtester tidligere idag hvor jeg også er overbevist om at jeg så strek, men tør ikke håpe før jeg har tatt digital.
Skal få tatt digital imorgen, føler det blir mer virkelig daMine vare slik med de forrige 2 graviditetene, svakere til og med, så vil absolutt si det er en babystrek!

Denne er jo rosa?!Vis vedlegget 478894
9 DPO og kan skimte en strek. Denne er tatt nå ikveld. Har også tatt to forskjellige tidligtester tidligere idag hvor jeg også er overbevist om at jeg så strek, men tør ikke håpe før jeg har tatt digital.

Vis vedlegget 478894

Den ser jeg, har gjort det samme hver gang herSkal få tatt digital imorgen, føler det blir mer virkelig da![]()
Spennende tid framover da!Ja den er kanskje det, stoler ikke helt på synet mittSkimte? Den er jo ganske tydelig!![]()

Amy_ - 41 - B2 - EL 29/1 - IKM 10/2