IKM uke 7

Jeg trooooor jeg hadde eggløsning igår CD15, men det er umulig å si når LH toppen er med rest hcg etter SA, men jeg følger med på temperaturøkning i tillegg men den har ikke kommet enda iallefall, så får bare se hva som skjer de neste dagene :happy:

Vis vedlegget 478588

Vis vedlegget 478589
Tempen er høy CD6-CD9 mest sannsynlog grunnet pågående hormonfall etter SA. Min normale temperatur før EL er rundt 35.80.
Blir spennende å se når den kommer❤️

Noen andre her som pleier å være kvalm mellom eggløsning og mensen?
Sniker her… men jeg var ordentlig kvalm dagen før EL, og fra og med 4DPO… er nå nesten 20 uker gravid :love7
Trur noen kan oppleve kvalme i DPO land siden det er mye hormoner i spill. Har helt tilfeldigvis vært kvalm i DPO land de siste to gangene jeg blei gravid. Første gangen mistet jeg dessverre i SA, men, som sagt… er jo gravid nå :happy:
Lykke til :Heartred
Håper du får de to magiske strek om ca ei uke!

Sniker her… men jeg var ordentlig kvalm dagen før EL, og fra og med 4DPO… er nå nesten 20 uker gravid :love7
Trur noen kan oppleve kvalme i DPO land siden det er mye hormoner i spill. Har helt tilfeldigvis vært kvalm i DPO land de siste to gangene jeg blei gravid. Første gangen mistet jeg dessverre i SA, men, som sagt… er jo gravid nå :happy:
Lykke til :Heartred
Håper du får de to magiske strek om ca ei uke!
Godt å høre at det er mulig❤️ Håper jeg også❤️

CD 16. Er 18 i dag, og først nå er det svak stigning i LH. Får se hva som skjer neste døgnet. Med bedre med forsinket stigning, enn ingenting i det hele tatt! Får legge inn nye aksjer nå da :chicken:
Så bra med endelig litt stigning! Jeg får LH topp mellom CD14-CD16, så alltid et par dager variasjon hos meg. Happy humpings :wav

Hadde for første gang eggløsningsblødning denne gangen, ikke opplevd det før. Var ikke mye, noen dråper her og der i ett døgn.

Screenshot_20260201_075036_FF.jpg

Det ser ut til at kroppen klarte å få el denne runden :happy:
Positiv el test på kvelden 18 dpo, så økninga kom senere enn jeg er vant med, men er fint å se at jeg er i dpo land ☺️

Får alltid ømme bryst, hodepine, og kvalme under/etter «ordentlige/gode» eggløsninger :Heartred
Desto verre symptom jeg har, desto bedre EL, hvis du skjønner! :hilarious:
Håper det blir slik for deg og :Heartred
Ja, det jeg har hatt nå også❤️ Noe gager glemmer en hvordan tegn en har på el og hvertfall etter fødsel da jeg har merka at ting ofte kan endre seg❤️

Back
Topp