Det kan nok være mulig. Trur jeg bare er 2 dpo i dag, så altfor tidlig for noe tegn ennå herNei det har jeg ikke merketKvalme ifbm med graviditet fikk jeg 16 dpo sist, men kan jo være noen merker det tidligere
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det kan nok være mulig. Trur jeg bare er 2 dpo i dag, så altfor tidlig for noe tegn ennå herNei det har jeg ikke merketKvalme ifbm med graviditet fikk jeg 16 dpo sist, men kan jo være noen merker det tidligere
![]()
Blir spennende å se når den kommerJeg trooooor jeg hadde eggløsning igår CD15, men det er umulig å si når LH toppen er med rest hcg etter SA, men jeg følger med på temperaturøkning i tillegg men den har ikke kommet enda iallefall, så får bare se hva som skjer de neste dagene
Vis vedlegget 478588
Vis vedlegget 478589
Tempen er høy CD6-CD9 mest sannsynlog grunnet pågående hormonfall etter SA. Min normale temperatur før EL er rundt 35.80.
Ja det er nok litt tidlig ja men håper den kommer snikende plutseligDet kan nok være mulig. Trur jeg bare er 2 dpo i dag, så altfor tidlig for noe tegn ennå her![]()

Håper faktisk det jeg også nå og vil tru vi legger inn prøving fremoverJa det er nok litt tidlig ja men håper den kommer snikende plutselig![]()
Sniker her… men jeg var ordentlig kvalm dagen før EL, og fra og med 4DPO… er nå nesten 20 uker gravidNoen andre her som pleier å være kvalm mellom eggløsning og mensen?

Når pleier du vanligvis å få EL?Jeg begynner å bli motløs. Over tiden, og ingen antydning til lh-stigning.
Vis vedlegget 478527
Godt å høre at det er muligSniker her… men jeg var ordentlig kvalm dagen før EL, og fra og med 4DPO… er nå nesten 20 uker gravid
Trur noen kan oppleve kvalme i DPO land siden det er mye hormoner i spill. Har helt tilfeldigvis vært kvalm i DPO land de siste to gangene jeg blei gravid. Første gangen mistet jeg dessverre i SA, men, som sagt… er jo gravid nå
Lykke til
Håper du får de to magiske strek om ca ei uke!
CD 16. Er 18 i dag, og først nå er det svak stigning i LH. Får se hva som skjer neste døgnet. Med bedre med forsinket stigning, enn ingenting i det hele tatt! Får legge inn nye aksjer nå daNår pleier du vanligvis å få EL?

Så bra med endelig litt stigning! Jeg får LH topp mellom CD14-CD16, så alltid et par dager variasjon hos meg. Happy humpingsCD 16. Er 18 i dag, og først nå er det svak stigning i LH. Får se hva som skjer neste døgnet. Med bedre med forsinket stigning, enn ingenting i det hele tatt! Får legge inn nye aksjer nå da![]()

Får alltid ømme bryst, hodepine, og kvalme under/etter «ordentlige/gode» eggløsningerGodt å høre at det er muligHåper jeg også
![]()

Takk - fikk høy på test i dag, så da kommer kanskje EL i morgen, på CD 20, blir en eviglang syklus!Så bra med endelig litt stigning! Jeg får LH topp mellom CD14-CD16, så alltid et par dager variasjon hos meg. Happy humpings![]()
Ja, det jeg har hatt nå ogsåFår alltid ømme bryst, hodepine, og kvalme under/etter «ordentlige/gode» eggløsninger
Desto verre symptom jeg har, desto bedre EL, hvis du skjønner!
Håper det blir slik for deg og![]()
Tempen min har ikke økt så tror ikke egget slapp dessverre, får se hva tempen sier imorgen men ser ikke lovende ut. Heldigvis er hcg testen svakere enn tidligere, så det er jo noe positivtTakk - fikk høy på test i dag, så da kommer kanskje EL i morgen, på CD 20, blir en eviglang syklus!
Hvordan går det med deg?

Jeg har aldri tempet, eller satt meg godt nok inn i det, til å kunne si noe om grafen dessverre!Tempen min har ikke økt så tror ikke egget slapp dessverre, får se hva tempen sier imorgen men ser ikke lovende ut. Heldigvis er hcg testen svakere enn tidligere, så det er jo noe positivt
Vis vedlegget 478662
Vis vedlegget 478661
Neida du trenger ikke å si noe om grafenJeg har aldri tempet, eller satt meg godt nok inn i det, til å kunne si noe om grafen dessverre!
Men det kan være at du har hatt? Vi må bare holde fast i alt vi kan, og krysse fingrene!
Den viser bare at jeg ikke har hatt temperaturøkning enda. Hvis temp øker imorgen kan det være jeg har hatt eggløsning, hvis ikke den øker så har jeg nok ikke hatt eggløsning selv om jeg hadde alle tegnene på det med eggløsningsslim og murring i eggstokkan, så får se hva tempen er imorgen tidlig