Ja, det høres mer logisk ut. Kjenner jo på alt i disse dager også da. Men dette er ikke negativt daDet kan være pga progesteron/det gule legeme
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, det høres mer logisk ut. Kjenner jo på alt i disse dager også da. Men dette er ikke negativt daDet kan være pga progesteron/det gule legeme
Ja kan være et positivt tegn på gode forholdJa, det høres mer logisk ut. Kjenner jo på alt i disse dager også da. Men dette er ikke negativt da![]()
krydder fingreneSer ut som den kommer i dag ja. Om du får lagt aksjer i morgen tidlig evt?Litt forvirra her. Hvordan tolker dere disse testene? Har jeg hatt EL eller kommer den først nå? Trodde at jeg hadde misset toppen for et par dager siden, men nå får jeg høyere verdi igjen
Lagt aksjer inn de siste fire dagene, men blir ikke mulig i dag…
Er 7 eller 8 dpo idag! Hvor lenge skal jeg vente tro?Ah, jeg ser det jo nå
Gleder meg til testene, kanskje du blir først ut da![]()
Ser ut som den er på vei nå ja!Litt forvirra her. Hvordan tolker dere disse testene? Har jeg hatt EL eller kommer den først nå? Trodde at jeg hadde misset toppen for et par dager siden, men nå får jeg høyere verdi igjen
Lagt aksjer inn de siste fire dagene, men blir ikke mulig i dag…
Åh, jeg heier jo på test! Gleder meg sånn til testene begynne å kommeEr 7 eller 8 dpo idag! Hvor lenge skal jeg vente tro?![]()
Spennende med test snart, gleder megEr 7 eller 8 dpo idag! Hvor lenge skal jeg vente tro?![]()

Ikke før i morgen kveld desværreSer ut som den kommer i dag ja. Om du får lagt aksjer i morgen tidlig evt?
Jeg har skikkelig trykk nederst i magen.. føles egentlig som TR kommer.. men det er jo alt for tidligNoen som har begynt å kjenne på noen symptomer allerede? Her kan jeg ikke merke de, siden jeg har hatt kvalme, sterk luktesans og frysninger siden rett etter El![]()
Spennende, det hadde jeg sist gang jeg ble gravid, to kvelder på radJeg har skikkelig trykk nederst i magen.. føles egentlig som TR kommer.. men det er jo alt for tidlig
Når tar du temp, og hvordan?Dette lover ikke så bra![]()
Liker, men liker ikke.Kviseutbrudd nå, så regner med at eggløsning har vært..![]()
testingen begynner for fult imorgen, klarer ikke vente lengre! Legger ved testen selv om den er blenda Den er grei! Lykke til i ny gruppe@Spirenummer3?
Tenker at du kan ta meg av lista. Har ennå ikke fått positiv el test, så må bytte ikm gruppe.
Satser bare nå på at el kommer før tr
Vis vedlegget 478322Vis vedlegget 478323

Haha, jeg tok også en isted! 4/5 dpo, blenda den også men innbilte meg en liten skygge på ene testen7 eller 8 dpo tok testetrangen over - klarte kun å holde meg 2 timer, og veldig utvannet urin, så poenget er litt borte mentestingen begynner for fult imorgen, klarer ikke vente lengre! Legger ved testen selv om den er blenda
![]()