IKM uke 6

Litt forvirra her. Hvordan tolker dere disse testene? Har jeg hatt EL eller kommer den først nå? Trodde at jeg hadde misset toppen for et par dager siden, men nå får jeg høyere verdi igjen

Lagt aksjer inn de siste fire dagene, men blir ikke mulig i dag…

Vedlegg

• IMG_7271.png
    IMG_7271.png
    1,1 MB · Visninger: 48
Litt forvirra her. Hvordan tolker dere disse testene? Har jeg hatt EL eller kommer den først nå? Trodde at jeg hadde misset toppen for et par dager siden, men nå får jeg høyere verdi igjen

Ser ut som den kommer i dag ja. Om du får lagt aksjer i morgen tidlig evt?

Ser ut som den er på vei nå ja!

Noen som har begynt å kjenne på noen symptomer allerede? Her kan jeg ikke merke de, siden jeg har hatt kvalme, sterk luktesans og frysninger siden rett etter El :playful:

7 eller 8 dpo tok testetrangen over - klarte kun å holde meg 2 timer, og veldig utvannet urin, så poenget er litt borte men:playful: testingen begynner for fult imorgen, klarer ikke vente lengre! Legger ved testen selv om den er blenda :)

Vedlegg

• 20260127_205119.jpg
    20260127_205119.jpg
    1,1 MB · Visninger: 38
  • 20260127_205044.jpg
    20260127_205044.jpg
    934,1 KB · Visninger: 38
7 eller 8 dpo tok testetrangen over - klarte kun å holde meg 2 timer, og veldig utvannet urin, så poenget er litt borte men:playful: testingen begynner for fult imorgen, klarer ikke vente lengre! Legger ved testen selv om den er blenda :)
Haha, jeg tok også en isted! 4/5 dpo, blenda den også men innbilte meg en liten skygge på ene testen:laughing002:laughing002

Back
Topp