Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg fikk enda sterkere test i dag, men ikke sterk nok..Ikke eggløsning enda. Trodde jeg skulle ha det i morgen. Den som er til høyre er fra i dag.
Mye av det kan uansett taes utenom, så ingen penger bortkastetTviler på jeg klarer å holde meg veldig lenge.. kanskje 8Hvilken DPO begynner dere å teste, og med hvilke tester?![]()

Jeg har ikm 2/2, skal stå på førstesidenTviler på jeg klarer å holde meg veldig lenge.. kanskje 8
Hva med deg? Så deg ikke på første siden. Hvor i løypa er du?
så blir vel å teste på fredag, da skal jeg være 8dpo. Har altså ingen planer om å drikke alkohol, men det er noe mer motiverende å være helt avholds, når jeg vet at jeg har en grunn til det

Ah, jeg ser det jo nåJeg har ikm 2/2, skal stå på førstesidenjeg er usikker på hvor lenge jeg klarer å vente - men håper jeg klarer å vente noen dager til da!

Syntes du har en veldig god grunn til å starte tidlig, men skjønner frustrasjonen din!Veldig usikker på om når jeg skal begynne å teste. Er lei av skygger, men samtidig vil jeg vite det en evt positiv tidlig, så jeg får begynt på progesteron
Det kan være pga progesteron/det gule legemeVåkna til skikkelige murringer og smerter nederst i magen. Tenkte - hurra det er festesmerter. Men jeg er jo bare 4/5 DPO, så det er vel noen dager for tidlig for det?