IKM uke 6

Temp ned til EL nivå :sorry: Vet ikke om det er feilet eggløsning eller pga Letrozolen. Monitor viste lav

Vedlegg

• Screenshot_20260125_070049_FF.jpg
    Screenshot_20260125_070049_FF.jpg
    217,2 KB · Visninger: 17
Min EL har vært enormt smertefull denne gangen. Er den første "offisielle ", om man kan si det, etter SA I november/desember. Vet ikke om det er normalt. Hadde litt smerter måneden jeg ble gravid, og ellers ikke plaget med EL-smerter tidligere.

Ellers knyttes det stor spenning til temperaturen i morgen tidlig, da jeg tror EL er i dag, så jeg håper på et hopp i morgen.

Aksjer lagt inn torsdag, lørdag morgen, og sent i går, så håper at det holder.

Om ikke, har jeg fortsatt masse supplements fra iherb på vei i posten. Gikk litt bananas der sist uke :knegg: Mye av det kan uansett taes utenom, så ingen penger bortkastet

Veldig usikker på om når jeg skal begynne å teste. Er lei av skygger, men samtidig vil jeg vite det en evt positiv tidlig, så jeg får begynt på progesteron

Har egentlig lyst å vente til IKM, men skal selvfølgelig på et jule-/nyttårsbord nå i helgen :hilarious: så blir vel å teste på fredag, da skal jeg være 8dpo. Har altså ingen planer om å drikke alkohol, men det er noe mer motiverende å være helt avholds, når jeg vet at jeg har en grunn til det:hilarious::dance008

Veldig usikker på om når jeg skal begynne å teste. Er lei av skygger, men samtidig vil jeg vite det en evt positiv tidlig, så jeg får begynt på progesteron
Syntes du har en veldig god grunn til å starte tidlig, men skjønner frustrasjonen din!

Våkna til skikkelige murringer og smerter nederst i magen. Tenkte - hurra det er festesmerter. Men jeg er jo bare 4/5 DPO, så det er vel noen dager for tidlig for det?

Back
Topp