IKM uke 6

Tok en digital eggløsningstest nå, den gav smilefjes, og mener den er positiv.
Når jeg kikker på den selv, så ser den ikke veldig positiv ut..:oops:
Hva mener dere?:anyone
1000022752.jpg

Tok en digital eggløsningstest nå, den gav smilefjes, og mener den er positiv.
Når jeg kikker på den selv, så ser den ikke veldig positiv ut..:oops:
Hva mener dere?:anyoneVis vedlegget 477901
Synes også disse ser litt stusslig ut når jeg får positivt på de! Har du tatt vanlig strimmel for å sammenligne? Jeg har hatt sterke strimler når jeg har fått smilefjes, så for meg har det stemt uansett :D

Synes også disse ser litt stusslig ut når jeg får positivt på de! Har du tatt vanlig strimmel for å sammenligne? Jeg har hatt sterke strimler når jeg har fått smilefjes, så for meg har det stemt uansett :D
Har ikke vanlig strimmel liggende, men blir å kjøpe det, om det ikke blir noen spire denne PP.. krysser fingrene for at mannen kommer hjem tidsnok til å rekke gullegget:hilarious:

Ja, burde kanskje ha vært sterkere ja. Min pinne til monitor var i hvertfall mye sterkere og slo ut på maksimal etter strimmeltest
Blir å teste i morgen også, så jeg muligens får fulgt med litt.. har ikke pleid å teste for eggløsning før, men greit å ha en liten oversikt nå, siden ektemannen er borte på jobb halve uken:dance008

Siste aksjer lagt inn. EL idag eller i morgen. Så krysser fingrene for at dette holdt. Nå er jeg borte fra mannen frem til søndag, så ingen flere sjanser denne runden.

Krysser fingrer for dere alle. Dette blir spennende.

Back
Topp