IKM uke 6

Mamma-krøll - 39 - B4 - PP4 - EL 21 eller 22/1 IKM 5/2.
Krysser fingrene for at vi får det til denne pp. Tidligere har det gått på første forsøk, så begynner å bli bekymret for at kroppen forsøker å fortelle meg at jeg begynner å bli for gammel...
Hjelper heller ikke at ektemannen jobber borte fra man-tors, og at eggløsning konsekvent havner på ons/tors :wacky:

Mamma-krøll - 39 - B4 - PP4 - EL 21 eller 22/1 IKM 5/2.
Krysser fingrene for at vi får det til denne pp. Tidligere har det gått på første forsøk, så begynner å bli bekymret for at kroppen forsøker å fortelle meg at jeg begynner å bli for gammel...
Hjelper heller ikke at ektemannen jobber borte fra man-tors, og at eggløsning konsekvent havner på ons/tors :wacky:
Føler på det samme her! Krysser fingrene for gode egg for oss begge denne PP

Da hopper jeg inn her igjen etter en SA i uke 6 som ble ferdig i desember. Fikk mensen nesten 1 mnd etter "sekken" kom ut. Usikker på når jeg får EL, men skal prøve å huske å tempe.

Siden sist har jeg flyttet (anbefaler ikke flytting under en SA), og startet i ny jobb. Sliter med at jeg er oppblåst og kan se gravid ut, men bruker det til min fordel for å gjemme graviditeten i prøveperioden. Startet i jobben med å kle meg i layers og litt store klær.

Så, det kan bli spennende!

Jeg holder på å bli ferdig med en SA som startet for fullt på søndag. Kan jeg da regne søndag som CD1, og anta at EL kommer som den skal? Eller må jeg anta at EL er noen dager senere enn vanlig?
Hvis den går som vanlig, hører jeg til her. :)

Jeg melder meg inn, så får jeg heller flytte hvis el blir senere.

VarmKakao - 33 - B2 - PP6 (PP1 etter SA) - EL 25/1 - IKM - 6/2

Jeg holder på å bli ferdig med en SA som startet for fullt på søndag. Kan jeg da regne søndag som CD1, og anta at EL kommer som den skal? Eller må jeg anta at EL er noen dager senere enn vanlig?
Nei, så kjipt at det endte i SA ! :smiley-angry017 Forventa ikke å se deg i en ikm gruppe :Heartred

Bruker å ha litt sein, CD 16. Men har hatt 3-4 kjemiske (en som gikk litt lengre, men aldri 3+) siden vi begynte prøvingen, så syklusene er jo litt ustabile.

CD 12 i dag.
Ja, her er det også ustabilt denne mnd… blir jo så sykt utålmodig også håper den er rett rundt hjørnet!

Hos meg brukte kroppen ca 2 uker fra første blødning til "sekken" kom ut. Jeg fikk mensen nøyaktig 1 dag etter sekken kom ut, 6 uker etter at jeg begynte å blø. Håper det hjelper :Heartbigred

Back
Topp