Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Føler på det samme her! Krysser fingrene for gode egg for oss begge denne PPMamma-krøll - 39 - B4 - PP4 - EL 21 eller 22/1 IKM 5/2.
Krysser fingrene for at vi får det til denne pp. Tidligere har det gått på første forsøk, så begynner å bli bekymret for at kroppen forsøker å fortelle meg at jeg begynner å bli for gammel...
Hjelper heller ikke at ektemannen jobber borte fra man-tors, og at eggløsning konsekvent havner på ons/tors![]()
Nei, så kjipt at det endte i SA !Jeg holder på å bli ferdig med en SA som startet for fullt på søndag. Kan jeg da regne søndag som CD1, og anta at EL kommer som den skal? Eller må jeg anta at EL er noen dager senere enn vanlig?
Hvis den går som vanlig, hører jeg til her.![]()
Forventa ikke å se deg i en ikm gruppe 
Nei, det var ikke slik det skulle gå..Nei, så kjipt at det endte i SA !Forventa ikke å se deg i en ikm gruppe
![]()

Sender deg en god klemJeg holder på å bli ferdig med en SA som startet for fullt på søndag. Kan jeg da regne søndag som CD1, og anta at EL kommer som den skal? Eller må jeg anta at EL er noen dager senere enn vanlig?
Velkommen skal du være!I gang med testing her også.. håper på en økning snart!Tester og tester etter EL, men foreløpig skuffende svake streker altsåå! Spørs om EL kanskje blir forsinket denne runden...
Når bruker du å ha EL vanligvis?Tester og tester etter EL, men foreløpig skuffende svake streker altsåå! Spørs om EL kanskje blir forsinket denne runden...
Bruker vanligvis å ha det på CD 13-15, er på CD 11 nå så håper den er rundt hjørnetNår bruker du å ha EL vanligvis?
Bruker å ha litt sein, CD 16. Men har hatt 3-4 kjemiske (en som gikk litt lengre, men aldri 3+) siden vi begynte prøvingen, så syklusene er jo litt ustabile.Bruker vanligvis å ha det på CD 13-15, er på CD 11 nå så håper den er rundt hjørnetDuda ?
Ja, her er det også ustabilt denne mnd… blir jo så sykt utålmodig også håper den er rett rundt hjørnet!Bruker å ha litt sein, CD 16. Men har hatt 3-4 kjemiske (en som gikk litt lengre, men aldri 3+) siden vi begynte prøvingen, så syklusene er jo litt ustabile.
CD 12 i dag.

Hos meg brukte kroppen ca 2 uker fra første blødning til "sekken" kom ut. Jeg fikk mensen nøyaktig 1 dag etter sekken kom ut, 6 uker etter at jeg begynte å blø. Håper det hjelperJeg holder på å bli ferdig med en SA som startet for fullt på søndag. Kan jeg da regne søndag som CD1, og anta at EL kommer som den skal? Eller må jeg anta at EL er noen dager senere enn vanlig?