IKM uke 6

Hos meg brukte kroppen ca 2 uker fra første blødning til "sekken" kom ut. Jeg fikk mensen nøyaktig 1 dag etter sekken kom ut, 6 uker etter at jeg begynte å blø. Håper det hjelper :Heartbigred
Jøss, 6 uker var lenge å vente! :oops::(
Jeg har hatt 4 dager der jeg har fått ut store klumper, så håper at kroppen har gjort seg ferdig nå. Har heller ikke hatt noen smerter i går og i dag. Nå er jeg på dag 8 siden det begynte for fullt

Jeg bruker Clearblue Advanced Digital-test. I går var den blank men startet med ett forsøk i gårkveld. I dag blinker smilefjeset, så da er EL på vei. Trodde den ville komme på fredag, men ser ut til at toppen nås før da (VELDIG bra da jeg er bortreist fra mannen fra torsdagkveld til søndag), så dette ga meg mer håp

Her går mine eltester nedover, skal egentlig ha EL idag..Er så usikker på om den bare er veldig sen, eller om det i det hele tatt blir eggløsning denne mnd. Hateeeer å ikke vite :confused:

Last edited:
Jeg bruker Clearblue Advanced Digital-test. I går var den blank men startet med ett forsøk i gårkveld. I dag blinker smilefjeset, så da er EL på vei. Trodde den ville komme på fredag, men ser ut til at toppen nås før da (VELDIG bra da jeg er bortreist fra mannen fra torsdagkveld til søndag), så dette ga meg mer håp
Det lover godt :Heartred:hello2

Mine tester blir liksom aldri sterkere, men har både slim og eggløsningsmerter! Det må jo være noe på gang eller?

Vedlegg

• IMG_8240.jpeg
    IMG_8240.jpeg
    861,4 KB · Visninger: 10
Mine tester blir liksom aldri sterkere, men har både slim og eggløsningsmerter! Det må jo være noe på gang eller?
Sniker her inne (enn så lenge, siden jeg ikke har EL enda og ikke vet om vi prøver denne PP) - det jeg ville si var at jeg opplevde dette. Hadde EL-slim og murring i hele 10 dager før jeg fikk peak på test, en hel uke senere enn forventet (CD20). Da fikk jeg også veldig kraftige EL-smerter, så det var ingen tvil om at EL kom sent. Det kan hende at kroppen bare trenger mer tid. Ville fortsatt å legge aksjer og lete etter EL :happy:

Back
Topp