Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
J**la menssmerter! Som en kniv inn i sida på meg. Sykt unødvendig når man har lyst på en baby i stedet [emoji57] I tillegg har jeg fått time til mammografi pga kul i brystet, så bare velstand her i dag... Dagens klage på BV [emoji17]
Nytt håp.... Pulsen har snudd og klatrer oppover igjen. Pluss en clearblue test som kan se ut som positiv. (Stoler ikke på det enda)
Vis vedlegget 242922
Vis vedlegget 242921
Så gøy![emoji175] Den streken var lett å se [emoji3]
Hmmm. Ting jeg tar med meg neste gang jeg har forhåpninger om at jeg kanskje har blitt gravid: ikke test noe før 10 dpo... var så mange skuffende hvite tester.
J**la menssmerter! Som en kniv inn i sida på meg. Sykt unødvendig når man har lyst på en baby i stedet [emoji57] I tillegg har jeg fått time til mammografi pga kul i brystet, så bare velstand her i dag... Dagens klage på BV [emoji17]
Kom mensen? Håper virkelig det snart er din tur [emoji7]J**la menssmerter! Som en kniv inn i sida på meg. Sykt unødvendig når man har lyst på en baby i stedet [emoji57] I tillegg har jeg fått time til mammografi pga kul i brystet, så bare velstand her i dag... Dagens klage på BV [emoji17]
Kom mensen? Håper virkelig det snart er din tur [emoji7]
Tør vi juble og skrive deg opp på gravid nå?[emoji7]4+0 i dag. Dagene er lange når man får positiv test allerede 7dpo [emoji85][emoji85]
Men dette var første delmål. Neste er 5+0.
Jeg tør ikke sette meg på gravid ennå, får vente til helga [emoji85]
Hvordan går det?[emoji4]Henger meg med her jeg. Vi startet prøvingen idag. Jeg reiser bort dagen jeg har EL så håper det kan klaffe fordet.
-L-, pp1 - b3 - EL 15.01 - IKM 05.02
Hvordan går det?[emoji4]Lister meg inn her[emoji4]
Frøkenspiresnart - pp 2 etter exu (tot pp 17) - b2 - El 23/01 - Ikm 06/02
Tør vi juble og skrive deg opp på gravid nå?[emoji7]