~IKM uke 6~

J**la menssmerter! Som en kniv inn i sida på meg. Sykt unødvendig når man har lyst på en baby i stedet [emoji57] I tillegg har jeg fått time til mammografi pga kul i brystet, så bare velstand her i dag... Dagens klage på BV [emoji17]

J**la menssmerter! Som en kniv inn i sida på meg. Sykt unødvendig når man har lyst på en baby i stedet [emoji57] I tillegg har jeg fått time til mammografi pga kul i brystet, så bare velstand her i dag... Dagens klage på BV [emoji17]

Lov å klage da! Uff :( masse lykke til, både på mammografi og i neste Pp <3

Altså. Hadde nettopp store mengder slim (likt en slim) når jeg var på do. Men spottet jo i går så tenker det er i forbindelse med tr. Noen som har peiling? Tenker ta en el test om et par timer bare for å utelukke eggløsning. Men har egentlig mer følelse på at det er tr som er på vei liksom . Merkelig

Hmmm. Ting jeg tar med meg neste gang jeg har forhåpninger om at jeg kanskje har blitt gravid: ikke test noe før 10 dpo... var så mange skuffende hvite tester.

Det er lurt ja :) Jeg prøver hardt å vente så lenge som mulig, men feiler stort sett [emoji38] Er vanskelig å la vær [emoji53]

[emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️

negativ el test, så da er det nok bare enda mer tull å tøys før tr kommer!!! blir kokko

Her er det nok ikke noe særlig håp , etter testen med svak strek har det bare vært blanke , ikm i morgen eller lørdag , blendahvitt til morgenen også .. var hos legen og tok gu på tirsdag der hun kunne bekrefte graviditet , men det går nok ikke veien har jeg følelsen av :( har hatt masse symptomer , og har fortsatt en del av de , men nå venter jeg egentlig bare på tr og ny pp krysser fingrene for alle med negativ test at den blir veldig positiv neste mnd , og for at alle oktober spirene klorer seg fast :)

Kom mensen? Håper virkelig det snart er din tur [emoji7]

kan sette meg på tr. Det tar seg nok opp ila natten så da hadde eg nok en "perfekt" syklus. :p gjør oss klar for ny pp med nye midler

Kom mensen? Håper virkelig det snart er din tur [emoji7]

Mensa kom for fullt. Masse smerter denne mnd, men nå er jeg med godt mot og klar for nytt forsøk :) Baby ble liksom ikke så altoppslukende med en mammografi i vente. Vil bare være frisk for de to barna jeg allerede har. Så krysser for friskemelding og baby i magen veldig snart [emoji173]️

4+0 i dag. Dagene er lange når man får positiv test allerede 7dpo [emoji85][emoji85]

Men dette var første delmål. Neste er 5+0.

Jeg tør ikke sette meg på gravid ennå, får vente til helga [emoji85]
Tør vi juble og skrive deg opp på gravid nå?[emoji7]

Tør vi juble og skrive deg opp på gravid nå?[emoji7]

Tja.. kanskje jeg tør? Har ikke testa siden sist uke - ingen blødning eller annet som indikerer at det har gått galt..

Er så redd for å jinkse det [emoji85][emoji85]

Her kommer nok tr som den pleier... El uka kom og gikk uten action for å si det sånn:yuck:

Så da er det bare å vente på neste PP...

Barre og sette meg opp på TR. Kan jo ikkje bli positive tester 2 ganger på ein periode. Tempen har falt mykje. Så vil barre ha den no vil ha ny PP.

Back
Topp