lusemus 71
Forumet er livet
Blir ikkje møtt med topp oppfølging når ein er 46 år. Men har kjefta på gu spes på sjukehuset.Trist å høre. Kjedelig å ikke få den hjelpen man trenger. Lykke til videre! Håper spiren sitter snart
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Blir ikkje møtt med topp oppfølging når ein er 46 år. Men har kjefta på gu spes på sjukehuset.Trist å høre. Kjedelig å ikke få den hjelpen man trenger. Lykke til videre! Håper spiren sitter snart
Blir ikkje møtt med topp oppfølging når ein er 46 år. Men har kjefta på gu spes på sjukehuset.
Har alle begynt testingen her? Her røk planen med å vente til ikm med testingen. Røk på en i dag. Blendahvit, men er bare 8 dpo så har ikke gitt opp helt enda
. EL kom litt senere denne mnd. Men tenker det blir lite testing uansett før sånn ca ikm. Følger heller med tempen min, og om den blir spennende så blir det testing. Hittil kan jeg ikke tolke den hverken hit eller dit. Lever i håpet. Men kjenner ikke noe særlig til symptomer heller. Mindre enn hva jeg vanligvis har i dpo-dagene... så kanskje det er positivt? 
Har alle begynt testingen her? Her røk planen med å vente til ikm med testingen. Røk på en i dag. Blendahvit, men er bare 8 dpo så har ikke gitt opp helt enda
Krysser fingrene for at det plutselig blir strek likevel !11 dpo blenda hvitt
Jeg kan settes på tr![]()
Jeg kan settes på tr![]()
Usj, føler med deg! Sender en klem og trøster deg med at vi iallefall kommer i ny IKM gruppe sammen [emoji8] Da SKAL det bli vår tur!

mistet den gode følelsen jeg har hatt siden el. Nå er puppene begynt å klø slik de bruker før tr. Bare 1 uke senere enn vanlig. Venter tester i måren eller tirsdag og ikm på fredag/lørdag. Men har ikke trua .
Sniker: krysser fingrene for deg! Og synes ventinga på testen din er kjempe slitsom. Heia heia!mistet den gode følelsen jeg har hatt siden el. Nå er puppene begynt å klø slik de bruker før tr. Bare 1 uke senere enn vanlig. Venter tester i måren eller tirsdag og ikm på fredag/lørdag. Men har ikke trua .
Begynte å følge med på pulsen denne pp... Den har snudd og går nedover, så da er vel TR på plass på fredag/lørdag![]()
Korleis fungere det med pulsmålingen ?