~IKM uke 6~

Har alle begynt testingen her? Her røk planen med å vente til ikm med testingen. Røk på en i dag. Blendahvit, men er bare 8 dpo så har ikke gitt opp helt enda

Har alle begynt testingen her? Her røk planen med å vente til ikm med testingen. Røk på en i dag. Blendahvit, men er bare 8 dpo så har ikke gitt opp helt enda

Jeg har ikke begynt testingen ennå. Men er bare 6 dpo også da :wacky:. EL kom litt senere denne mnd. Men tenker det blir lite testing uansett før sånn ca ikm. Følger heller med tempen min, og om den blir spennende så blir det testing. Hittil kan jeg ikke tolke den hverken hit eller dit. Lever i håpet. Men kjenner ikke noe særlig til symptomer heller. Mindre enn hva jeg vanligvis har i dpo-dagene... så kanskje det er positivt? :nailbiting:

Røk på en i dag selv, og det var ikke antydning til strek. 8 dpo i dag jeg også, så da er vi akkurat likt [emoji4] Tester, men føler ikke helt det store jaget som sist pp. Lite symptomer denne mnd. Pleier vanligvis å spotte fra 6-7 dpo, murringer, og uvelhet. Denne pp kjenner jeg ikke annet enn tretthet[emoji42] Kan sikkert like gjerne være pga kulda [emoji28]

:( mistet den gode følelsen jeg har hatt siden el. Nå er puppene begynt å klø slik de bruker før tr. Bare 1 uke senere enn vanlig. Venter tester i måren eller tirsdag og ikm på fredag/lørdag. Men har ikke trua .

Spotter. Så da er det over og ut [emoji26] Gleder meg til å følge dere videre her :) Masse lykke til og gratulerer til dere med baby på vei [emoji173]️

Usj, føler med deg! Sender en klem og trøster deg med at vi iallefall kommer i ny IKM gruppe sammen [emoji8] Da SKAL det bli vår tur!

Takk, og det samme til deg [emoji173]️ Ja, nå er det fanken meg nok! Nå er det vår tur, vi er ferdig med å vente [emoji15] Masse lykke til, og sees i neste ikm gruppe [emoji8]

:( mistet den gode følelsen jeg har hatt siden el. Nå er puppene begynt å klø slik de bruker før tr. Bare 1 uke senere enn vanlig. Venter tester i måren eller tirsdag og ikm på fredag/lørdag. Men har ikke trua .

Vi får ikke gi opp før TR kommer....stå på :)

Sniker: krysser fingrene for deg! Og synes ventinga på testen din er kjempe slitsom. Heia heia!

Begynte å følge med på pulsen denne pp... Den har snudd og går nedover, så da er vel TR på plass på fredag/lørdag :(

Tempen er kjempe høy 37.01 som ikkje er normalt for meg. Fikk negative tester i går å løpet er kjørt.
Blir vel tull på denne PP. Har fått PMS tegn i dag litt såre bryst og kjenner ut som Heksa er på veg.

Korleis fungere det med pulsmålingen ?

Jeg har Fitbit klokke som registrerer pulsen. Det er en egen tråd her i forumet i forhold til pulsmåling med Fitbit. Du kan ta en titt der, så ser du hvordan det fungerer. Jeg er ganske fersk til å følge med på pulsen, men inspirert ;)

Er 39 år gammel og tar med meg det jeg kan :)

Back
Topp