~IKM uke 6~

Hvordan er følelsen til dere som ikke har testet enda? Eller testet negativt tidlig? :) symptomer? Jeg er fremdeles ikke premenstruell slik jeg har vært de 3 foregående pp. Då murret de5 sinnsykt i mage/rygg fra 3 dpo fram til ikm. Og kløende vonde bryst. Ingenting nå. Eller kjennes ut som noe foregår i livmorområdet, og er støl i rygg/bekken. Prøver å ikke ha for store forhåpninger.

Tror jeg er 10 dpo i dag, negative tester. Ingen symptomer som jeg pleier å ha før tr som ømme pupper, stikninger i mage eller noe.

Hadde håpet på at det skulle klaffe fort etter exu :angelic:

Vedlegg

• Snapchat-835901694.jpg
    Snapchat-835901694.jpg
    87,1 KB · Visninger: 95
Hvordan er følelsen til dere som ikke har testet enda? Eller testet negativt tidlig? :) symptomer? Jeg er fremdeles ikke premenstruell slik jeg har vært de 3 foregående pp. Då murret de5 sinnsykt i mage/rygg fra 3 dpo fram til ikm. Og kløende vonde bryst. Ingenting nå. Eller kjennes ut som noe foregår i livmorområdet, og er støl i rygg/bekken. Prøver å ikke ha for store forhåpninger.

Jeg testet i dag 7 dpo, og den var negativ. Fikk ømme bryster og tretthetsfølelse 1 dpo, ellers ingen symptomer. Jeg pleier å ha øm rygg og murringer som pms, men det er ingenting nå. Fryktelig mageknip over et par dager, men det kan jo være noe annet.

9dpo i dag og har egentlig ingen anelse. Ligger nede med influensa, så det er ikke lett å kjenne etter symptomer.

9dpo i dag og har egentlig ingen anelse. Ligger nede med influensa, så det er ikke lett å kjenne etter symptomer.
Huff. God bedring. Her var gubben "dødssyk i går. Og redd jeg ender syk selv snart. (Hangleti noen dager nå). Er tiden for det .

Jeg er ca 10 dpo og har fått svaaaaake tester, skyggestreker tror jeg. Blir spennende å se i kveld [emoji16]Lykke til med testingen!

11 dpo i dag. Har enda ikke testet [emoji51] Har ikke så behov denne mnd, bare venter og ser. Ingen følelse av kommende mens iallefall, men det gjenstår og se :)

Jeg er 10 dpo idag og har testet de 3 siste dagene. Alle har vært negative. Sist jeg var gravid (MA i uke 8) testet jeg positivt 10 dpo. Så kjenner at jeg egentlig begynner å forberede meg på at det ikke blir noe denne pp'n. Har allerede funnet ut når jeg har termin hvis det klaffer neste pp håper jeg klarer å holde testetrangen unna litt bedre neste gang, skjønner jo selv at det er for tidlig å begynne å teste 8 dpo ;)

Har

Veldig delte følelser, testa blenda 9dpo, har ikm på mandag, har ikke tenkt å teste igjen før onsdag eventuelt nå, tipper tanta dukker opp før det hvis ho kommer...

Huff. God bedring. Her var gubben "dødssyk i går. Og redd jeg ender syk selv snart. (Hangleti noen dager nå). Er tiden for det .

Takk

Er forsåvidt bedre at det kommer nå enn under eggløsning

Back
Topp