Vis vedlegget 242538
Glemte testen. Tror denne ca 20 min siden.
Så rart testene er så forskjellige da! Trodde babyplan var til å stole på? Ser jo strek, så krysser alt jeg har for at det er en liten spire som klorer seg fast
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vis vedlegget 242538
Glemte testen. Tror denne ca 20 min siden.
Hvordan er følelsen til dere som ikke har testet enda? Eller testet negativt tidlig?symptomer? Jeg er fremdeles ikke premenstruell slik jeg har vært de 3 foregående pp. Då murret de5 sinnsykt i mage/rygg fra 3 dpo fram til ikm. Og kløende vonde bryst. Ingenting nå. Eller kjennes ut som noe foregår i livmorområdet, og er støl i rygg/bekken. Prøver å ikke ha for store forhåpninger.
Huff. God bedring. Her var gubben "dødssyk i går. Og redd jeg ender syk selv snart. (Hangleti noen dager nå). Er tiden for det .9dpo i dag og har egentlig ingen anelse. Ligger nede med influensa, så det er ikke lett å kjenne etter symptomer.
Jeg er ca 10 dpo og har fått svaaaaake tester, skyggestreker tror jeg. Blir spennende å se i kveld [emoji16]Lykke til med testingen!
9 dpo og blenda hvitt
Mister litt motet nå, selv om jeg vet det er tidlig....
Jeg fikk ikke svak strek før 11dpo denne gangen. Krysser fingrene for positiv test senere

Ååh, det ga meg håp da jeg er 10 dpo og negativ test i dag![]()
Hvordan er følelsen til dere som ikke har testet enda? Eller testet negativt tidlig?symptomer? Jeg er fremdeles ikke premenstruell slik jeg har vært de 3 foregående pp. Då murret de5 sinnsykt i mage/rygg fra 3 dpo fram til ikm. Og kløende vonde bryst. Ingenting nå. Eller kjennes ut som noe foregår i livmorområdet, og er støl i rygg/bekken. Prøver å ikke ha for store forhåpninger.
Huff. God bedring. Her var gubben "dødssyk i går. Og redd jeg ender syk selv snart. (Hangleti noen dager nå). Er tiden for det .
S.Rose- pp21-b1-el 23.01 eller 24.01- ikm 6.02 eller 7.02
Prøvde du digital evt et annet merke?Vis vedlegget 242567
10 min
Får ikkje roen når det barre kommer på sidene. Tar den for og være negativ.
Prøvde du digital evt et annet merke?