~IKM uke 6~

Takk [emoji4] Krysser fingrene for dere også [emoji4]

Mannen skal på den årlige gutteturen, så jeg ville ikke be han droppe den [emoji1] Om EL kommer på samme dag som sist syklus, så kommer den på søndag. Da rekker vi det likevel. Får bare håpe den ikke kommer på lørdag [emoji28]

Akkurat det samme min skulle o_O

Du skal se det går veien likevel.

Klem

Jaaaaaa. Fikk positiv en test i kveld!!!! Tror dere det funker med sex i måren da?? Siden vi hadde i går?:cool:

Wohooo [emoji322][emoji322] Jeg hadde sikkert kjørt på med humping både i går og i dag og i morgen [emoji23][emoji1303]
Haha. Ja. Men her sliter gubben med at han ikke orker faktisk. Men jeg håper og tror det går greit å vente til i måren kveld. Helt slått ut av bihulene selv i kveld :shifty: utifra syklusene jeg har hatt siste mnd så har jeg 30 dager. Så da vil vel eggløsning være på fredag ca? I prinsippet? Siden jeg mest sannsynlig vil få mensen en fredag?? :laughing021:dontknow er faktisk for mye å tenke på

Akkurat det samme min skulle o_O

Du skal se det går veien likevel.

Klem

Er det noe med denne årstiden tru ? Mannen min skal også på den årlige gutteturen , men heldigvis ikke før neste helg , og El er førstkommende [emoji16] var litt redd det skulle kræsje [emoji13]

Er det noe med denne årstiden tru ? Mannen min skal også på den årlige gutteturen , men heldigvis ikke før neste helg , og El er førstkommende [emoji16] var litt redd det skulle kræsje [emoji13]

Det er nok noe med årstiden ja :) Du har flaks med EL denne helgen da.

Tipper på EL fredag eller lørdag her :)

Det er nok noe med årstiden ja :) Du har flaks med EL denne helgen da.

Tipper på EL fredag eller lørdag her :)

Er fredag/lørdag her også hvis alt er i rute , sa da er det bare å legge inn aksjer for oss begge da jo [emoji39][emoji6]

Så kjipt [emoji17] Når forventer du el da?

Gikk ut i postkassa i går kveld og der lå de jammen mæ :D Forventa EL i går, men kveldstesten jeg tok var svak. Har ikke hatt de samme klare signalene enda. Men kanskje den er forsinket pga kjemisk forrige måned? Mannen våkna plutselig før nattevakt og tok meg ett tak, så sålangt ikke EL var før gårsdagen har vi en sjanse.

Å herre. Dette blir en prøvelse på jobb i dag. Syke el smerter og masse luft :smiley-ashamed005 enda et klart tegn på at en er veldig snart! Fasinerende disse kroppene altså!

Har tempet for første gang denne syklusen og det ser ut som jeg hadde el på mandag :)
Så jeg kan flyttes: trylle - b2 - el 22.1 - ikm 5.2

Back
Topp