~IKM uke 6~

jass, endelig el smerter! blinke smilley i kveld og HÅPER på fast smil i måren asså!

Kan kanskje se ut som jeg får el før tiden, nesten positiv :D

Vedlegg

• _20180123_214144.JPG
    _20180123_214144.JPG
    102,6 KB · Visninger: 69
Mannen er bortreist i helga, så det hadde passet best om den ble positiv i morra tidlig egentlig [emoji28]

Krysser fingrene for dere selvom det er tidlig :)

Mannen skulle bort til helgen han og, men han tok til fornuft og blir hjemme ;) Venter EL mellom torsdag og søndag, tror jeg.

Krysser fingrene for dere selvom det er tidlig :)

Mannen skulle bort til helgen han og, men han tok til fornuft og blir hjemme ;) Venter EL mellom torsdag og søndag, tror jeg.

Takk [emoji4] Krysser fingrene for dere også [emoji4]

Mannen skal på den årlige gutteturen, så jeg ville ikke be han droppe den [emoji1] Om EL kommer på samme dag som sist syklus, så kommer den på søndag. Da rekker vi det likevel. Får bare håpe den ikke kommer på lørdag [emoji28]

Bajs. Dag 4 med blinke fjes :( er liksom du med blink før fast smilefjes som er "normalt " om det ikke blir fast fjes, er løpet kjørt tror dere? Altså ingen eggløsning?

Bajs. Dag 4 med blinke fjes :( er liksom du med blink før fast smilefjes som er "normalt " om det ikke blir fast fjes, er løpet kjørt tror dere? Altså ingen eggløsning?

Jeg er på 5 dagen med blinkende smilefjes :mad:.....(trodde jeg skulle ha eggløsning i dag)
Blir usikker på om det i det hele tatt kommer et fast smilefjes. Hadde El-slim for 4 dager siden, men ingen ting etter det. Så jeg skjønner ingen ting :(

Jeg er på 5 dagen med blinkende smilefjes :mad:.....(trodde jeg skulle ha eggløsning i dag)
Blir usikker på om det i det hele tatt kommer et fast smilefjes. Hadde El-slim for 4 dager siden, men ingen ting etter det. Så jeg skjønner ingen ting :(
neeei, så frustrerende! Har aldri opplevd det før jeg. Brukt samme el test ved 2 anledninger før, og da har det klaffet begge gangene! MEN; da fikk jeg aldri blinke fjes, da jeg testet kun når jeg hadde el slim, og gikk rett på fast smilefjes. :p så dette er uvant. og nervepirrende!

neeei, så frustrerende! Har aldri opplevd det før jeg. Brukt samme el test ved 2 anledninger før, og da har det klaffet begge gangene! MEN; da fikk jeg aldri blinke fjes, da jeg testet kun når jeg hadde el slim, og gikk rett på fast smilefjes. :p så dette er uvant. og nervepirrende!

Ja føler med deg,.....veldig nervepirrende.
Vi får bare smøre oss med tålmodighet :shy:

Aldri hatt el smerter før men nå har jeg fått det. Det som er så rart syns jeg er at det er på høyre side, fjernet eggleder i desember så tenkte kanskje det ikke er el smerter allikevel? Er ømt når jeg trykker på høyre side også :wideyed:

Back
Topp