Lykkeligmammatilén:)
Forelsket i forumet
Når begynner dere å teste etter EL?
Begynte på CD 9 [emoji85] Vet jo det er 7-8 dager for tidlig, men man vet jo aldri [emoji1]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Når begynner dere å teste etter EL?
Hmm tør jeg melde meg inn? Kjemisk nå sist mnd.. Går det an å få eggløsning rett etter allikevel? Virker som om det er det kroppen min driver med? Kan det stemme?
Har hatt blinkende smily i 4 dager nå,....trodde el skulle komme i morgen, men ser ut til å bli senere enn ventet. Ugg
Dere som sier dere merker el smerter, hva er det dere merker da?
S.Rose- pp21-b1-el 23.01 eller 24.01- ikm 6.02 eller 7.02
Kan kanskje se ut som jeg får el før tiden, nesten positiv![]()
Kan kanskje se ut som jeg får el før tiden, nesten positiv![]()
Hvor lenge dypper du de testene? Står ikke hvor lenge. Bruker ta de ca 10 sekKan kanskje se ut som jeg får el før tiden, nesten positiv![]()
Begynte på CD 9 [emoji85] Vet jo det er 7-8 dager for tidlig, men man vet jo aldri [emoji1]
Hehe... Sant nok![]()
Mannen er bortreist i helga, så det hadde passet best om den ble positiv i morra tidlig egentlig [emoji28]
Krysser fingrene for dere selvom det er tidlig![]()
Mannen skulle bort til helgen han og, men han tok til fornuft og blir hjemmeVenter EL mellom torsdag og søndag, tror jeg.
Hvor lenge dypper du de testene? Står ikke hvor lenge. Bruker ta de ca 10 sek![]()
Bajs. Dag 4 med blinke fjeser liksom du med blink før fast smilefjes som er "normalt " om det ikke blir fast fjes, er løpet kjørt tror dere? Altså ingen eggløsning?
neeei, så frustrerende! Har aldri opplevd det før jeg. Brukt samme el test ved 2 anledninger før, og da har det klaffet begge gangene! MEN; da fikk jeg aldri blinke fjes, da jeg testet kun når jeg hadde el slim, og gikk rett på fast smilefjes.Jeg er på 5 dagen med blinkende smilefjes.....(trodde jeg skulle ha eggløsning i dag)
Blir usikker på om det i det hele tatt kommer et fast smilefjes. Hadde El-slim for 4 dager siden, men ingen ting etter det. Så jeg skjønner ingen ting![]()
neeei, så frustrerende! Har aldri opplevd det før jeg. Brukt samme el test ved 2 anledninger før, og da har det klaffet begge gangene! MEN; da fikk jeg aldri blinke fjes, da jeg testet kun når jeg hadde el slim, og gikk rett på fast smilefjes.så dette er uvant. og nervepirrende!