Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Denne uken skal det skje
Kjører på tirs-tors-lør!
Da har vi dekket de beste dagene tror jeg!
Flere som er klare for humping de neste dagene??![]()
Hmm tør jeg melde meg inn? Kjemisk nå sist mnd.. Går det an å få eggløsning rett etter allikevel? Virker som om det er det kroppen min driver med? Kan det stemme?
Spørsmål. Jeg er bedt på fest på lørdag, det vil si ca. 2-3 dager etter eggløsning. Tror dere alkoholen vil skade prosessen? Bør jeg holde meg unna? Lever i utgangspunktet som normalt til testen er positiv, men kjenner det strider litt imot å gjøre noe som kan ødelegge sjansene.
Dag 3 med blinke smiley på el testen. Blir litt stressa. Bare håper at jeg får fast fjes i måren! Krysser fingrene for eggløsning denne mnd!
Denne uken skal det skje
Kjører på tirs-tors-lør!
Da har vi dekket de beste dagene tror jeg!
Flere som er klare for humping de neste dagene??![]()
da blir det man og ons isteden!
![]()
Ser jo ikke ut som om jeg har hatt el i det hele tatt [emoji24]
Spørs om du får eggløsning i dag og høy temp i morgon.
Negativ el-test både i går og dag iallfall.
Får legge inn aksjer i kveld og da [emoji85]

Eg må le litt. Satt å jublet på do i ste når jeg såg at jeg har fått el slim i dagdet hadde jeg ikke forrige mnd. Så satser på fulltreffer denne pp. Men m kan jeg teste på nytt med el test i kveld? For bruker få positiv el test når jeg har el slim
![]()
Nærmer seg nå. Babyplan tatt litt over 5 min. Ganske stor forskjell på den og wish sinburde vel bli positiv imorgen, selv om babyplan ser positiv ut nå.