~IKM uke 6~

Hmm tør jeg melde meg inn? Kjemisk nå sist mnd.. Går det an å få eggløsning rett etter allikevel? Virker som om det er det kroppen min driver med? Kan det stemme?

Katzilla87, pp1 etter sa i uke 12 u desember, b2, el i løpet av uken, mulig imorgen eller onsdag. Ikm 7/2 hvis alt er som vanlig etter aborten. Tviler på det egentlig :-P

EL testene mine har ikke kommet enda [emoji30] men ut i fra normal syklus er eggløsning i morgen. Har begynt å få litt EL-smerter, så siden fredag har vi kjørt hver dag til annenhver dag.

Spørsmål. Jeg er bedt på fest på lørdag, det vil si ca. 2-3 dager etter eggløsning. Tror dere alkoholen vil skade prosessen? Bør jeg holde meg unna? Lever i utgangspunktet som normalt til testen er positiv, men kjenner det strider litt imot å gjøre noe som kan ødelegge sjansene.

Dag 3 med blinke smiley på el testen. Blir litt stressa. Bare håper at jeg får fast fjes i måren! Krysser fingrene for eggløsning denne mnd!

Spørsmål. Jeg er bedt på fest på lørdag, det vil si ca. 2-3 dager etter eggløsning. Tror dere alkoholen vil skade prosessen? Bør jeg holde meg unna? Lever i utgangspunktet som normalt til testen er positiv, men kjenner det strider litt imot å gjøre noe som kan ødelegge sjansene.

Tror ikke det har noe å si hvis du ikke drikker så mye! Et par glass bare!
Ville ikke tatt en fyllekule! :)

Har hatt blinkende smily i 4 dager nå,....trodde el skulle komme i morgen, men ser ut til å bli senere enn ventet. Ugg
Dere som sier dere merker el smerter, hva er det dere merker da?

Denne uken skal det skje :happy:
Kjører på tirs-tors-lør!
Da har vi dekket de beste dagene tror jeg!

Flere som er klare for humping de neste dagene?? :smiley-bounce015

Ånei ånei, nå ble det kluss i planen!! Vi begynte igår.. :cat: da blir det man og ons isteden!
Jeg har trua på annenhver dag!
Neida, jeg ekke no særlig kontrollfriiik :D

7af51e00c804e8f6e3d66508202c95f0.png

Ser jo ikke ut som om jeg har hatt el i det hele tatt [emoji24]

Eg må le litt. Satt å jublet på do i ste når jeg såg at jeg har fått el slim i dag :p det hadde jeg ikke forrige mnd. Så satser på fulltreffer denne pp. Men m kan jeg teste på nytt med el test i kveld? For bruker få positiv el test når jeg har el slim :confused013

Nærmer seg nå. Babyplan tatt litt over 5 min. Ganske stor forskjell på den og wish sin o_O burde vel bli positiv imorgen, selv om babyplan ser positiv ut nå.

Vedlegg

• Snapchat-1495924285.jpg
    Snapchat-1495924285.jpg
    323,9 KB · Visninger: 67
Eg må le litt. Satt å jublet på do i ste når jeg såg at jeg har fått el slim i dag :p det hadde jeg ikke forrige mnd. Så satser på fulltreffer denne pp. Men m kan jeg teste på nytt med el test i kveld? For bruker få positiv el test når jeg har el slim :confused013

Jeg ville ha testet for å være sikker [emoji5][emoji1303] Masse lykke til, hipp hurra for slim [emoji23][emoji23][emoji23]

Nærmer seg nå. Babyplan tatt litt over 5 min. Ganske stor forskjell på den og wish sin o_O burde vel bli positiv imorgen, selv om babyplan ser positiv ut nå.

Wow, stor forskjell! Jeg begynner å få sterkere streker nå med testene fra wish, satser på at det er el som nærner seg til tross for nokså svake streker :hilarious:

Back
Topp