Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ser ut som du får positiv test innen kort tid. Bare å kjøre på i helgen![]()
![]()
Såh.. ingenting å lure på.
Men vi hadde sex i går.
Skal vi ha i dag? Eller i morgen og dagen etter det?
Bare vær obs på at de slår ut veldig seintNå er jeg klar for testing!! Nok tester for en stundikke den beste kvaliteten men de fungerer
![]()
CD 8 og det går seint, par dager til før jeg begynner med El testing.
Er vel begynt for fult og teste resten av gjengen ?

Bare vær obs på at de slår ut veldig seintfikk 2-3 på digital og såvidt en sval strek på den strimmelen. Samme gjelder el testene. Men den ble positiv altså
![]()
Ja bruker også babyplan sine, å de har mye mer fargestoffMerket det på de forrige jeg hadde som jeg også bestilte fra wish, fikk 1-2 på digital men bare såvidt jeg kunne se en strek.
Har prøvd eltestestene litt, får bare så vidt to streker. Tror ikke jeg har el før til nestehelg men er vandt med babyplan sine og da får jeg som regel alltid to streker, uansett om det er en stund til el![]()

Ja bruker også babyplan sine, å de har mye mer fargestofftror ikke jeg syns det er verdt å bruke wish, betaler heller litt mer for sikrere svar
men de funker jo helt ok, bare jeg som ikke gidder å tyde så alt for masse
![]()

Begynte på fredag jeg. Fulgte bruksanvisningen til clearblue digital. Og ifølge den skulle jeg starte daNår begynner dere å teste etter EL?
Begynte på fredag jeg. Fulgte bruksanvisningen til clearblue digital. Og ifølge den skulle jeg starte da![]()

Denne uken skal det skje
Kjører på tirs-tors-lør!
Da har vi dekket de beste dagene tror jeg!
Flere som er klare for humping de neste dagene??![]()