~IKM uke 6~

27f74d492a0e47007bb482b189d5ee09.jpg

Såh.. ingenting å lure på.

Men vi hadde sex i går.
Skal vi ha i dag? Eller i morgen og dagen etter det?

Nå er jeg klar for testing!! Nok tester for en stund :D ikke den beste kvaliteten men de fungerer :happy:
Bare vær obs på at de slår ut veldig seint :-P fikk 2-3 på digital og såvidt en sval strek på den strimmelen. Samme gjelder el testene. Men den ble positiv altså :-)

CD 8 og det går seint, par dager til før jeg begynner med El testing.

Er vel begynt for fult og teste resten av gjengen ?

Lyst å melde meg inn her, men usikker på om det er rett uke :p trodde jeg hadde tr forrige uke, 3 uker etter sa, men bare 5 dager etter utskrapning. Men nå har jeg blødd igjen denne denne uka. Tester etter el, så får se om den kommer på tirsdag som forventet :-P blir bare mer og mer utolmodig og nesten mer lei meg/sint for sa'en nå enn rett etter.. når alt etterpå har dradd sånn ut :shifty:

Bare vær obs på at de slår ut veldig seint :p fikk 2-3 på digital og såvidt en sval strek på den strimmelen. Samme gjelder el testene. Men den ble positiv altså :)

Merket det på de forrige jeg hadde som jeg også bestilte fra wish, fikk 1-2 på digital men bare såvidt jeg kunne se en strek.

Har prøvd eltestestene litt, får bare så vidt to streker. Tror ikke jeg har el før til nestehelg men er vandt med babyplan sine og da får jeg som regel alltid to streker, uansett om det er en stund til elo_O

Merket det på de forrige jeg hadde som jeg også bestilte fra wish, fikk 1-2 på digital men bare såvidt jeg kunne se en strek.

Har prøvd eltestestene litt, får bare så vidt to streker. Tror ikke jeg har el før til nestehelg men er vandt med babyplan sine og da får jeg som regel alltid to streker, uansett om det er en stund til elo_O
Ja bruker også babyplan sine, å de har mye mer fargestoff :-) tror ikke jeg syns det er verdt å bruke wish, betaler heller litt mer for sikrere svar :D men de funker jo helt ok, bare jeg som ikke gidder å tyde så alt for masse :hilarious:

Dag 2 med blinke smiley. Så da er eggløsningen noelunne da den skal . Vil tro enten torsdag eller fredag. Bare håper jeg får el denne mnd! Sist jeg ble gravid brukte vi digital el test, så håper jo det gjør susen denne gangen også :p

Ja bruker også babyplan sine, å de har mye mer fargestoff :) tror ikke jeg syns det er verdt å bruke wish, betaler heller litt mer for sikrere svar :D men de funker jo helt ok, bare jeg som ikke gidder å tyde så alt for masse :hilarious:

Skjønner det, har babyplan også både til eltesting og gtesting i tilfelle jeg ikke orker å bruke de fra wish mer :hilarious:

Begynte på fredag jeg. Fulgte bruksanvisningen til clearblue digital. Og ifølge den skulle jeg starte da :)

Tenkte ikke tanken å lese bruksanvisningen engang :dead: :rolleyes: Takk :) Omløpet i hodet er sååååå opptatt av EL og graviditet at det går knapt rundt oppi der. Har Cb digital jeg og :)

Denne uken skal det skje :happy:
Kjører på tirs-tors-lør!
Da har vi dekket de beste dagene tror jeg!

Flere som er klare for humping de neste dagene?? :smiley-bounce015

Denne uken skal det skje :happy:
Kjører på tirs-tors-lør!
Da har vi dekket de beste dagene tror jeg!

Flere som er klare for humping de neste dagene?? :smiley-bounce015

Oh Yes, El er ca fredag, så legger nok inn aksjer fra onsdag-torsdag og helga ut tenker jeg ;) passer ypperlig at jeg hadde jobbehelg denne helga, så er det fritt frem hele helga [emoji13][emoji85]

Lykke til , satser på masse positive graviditetstester her inne snart

Back
Topp