Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Regner jeg feil eller? Jeg tenker at når jeg har syklus på 29 dager så vil el være på dag 15, men på alle elkalkulatorene står det 16/17.
Her drikker jeg grapefruktjuice frem til eggløsning, spennende å se om jeg merker noen forskjell og sex annenhver dag![]()
Hvor mye drikker du? Et glass? To? Flere?
Så fornøyd med å ha kommet igang med trening igjen. Må bare skryte litt. Løpt ei halv mil i dag, og litt styrke. Holdt meg unna søtsaker ogsåHåper sunnheten gir et godt utgangspunkt for baby i magen[emoji173]️

Flink!Jeg hadde dødd etter 50 meter
Jeg skal begynne på mandag, bevege meg mer og ta en detox uke... rense ut all driten![]()
Kanskje det hjelper![]()
Så fornøyd med å ha kommet igang med trening igjen. Må bare skryte litt. Løpt ei halv mil i dag, og litt styrke. Holdt meg unna søtsaker ogsåHåper sunnheten gir et godt utgangspunkt for baby i magen[emoji173]️
Flink [emoji1319] jeg hadde min første time med bodypump nå i kveld , og jeg skjelver som et aspeløv, men håper det bidrar til at baby får det bedre i en litt sunnere kropp [emoji1320][emoji28] begynte pent i november , med cxworx, dette var et steg opp ja , men merker jo at det skjer noe med kroppen [emoji1319] håper å kunne slippe unna hyperemesis hvis vi får det til, så jeg kan holde på treninga en stund![]()