~IKM uke 6~

Her drikker jeg grapefruktjuice frem til eggløsning, spennende å se om jeg merker noen forskjell og sex annenhver dag :-)

Her har jeg lagt med feber hals og lungebetennelse i 2 uker nå, så foreløpig E det dårlig med aksjer[emoji28] men så forventer jeg ikke el før neste helg, så enda litt tid på oss [emoji85]

Henger meg med her jeg. Vi startet prøvingen idag. Jeg reiser bort dagen jeg har EL så håper det kan klaffe fordet.

-L-, pp1 - b3 - EL 15.01 - IKM 05.02

Regner jeg feil eller? Jeg tenker at når jeg har syklus på 29 dager så vil el være på dag 15, men på alle elkalkulatorene står det 16/17.

Regner jeg feil eller? Jeg tenker at når jeg har syklus på 29 dager så vil el være på dag 15, men på alle elkalkulatorene står det 16/17.

Jeg trodde det var som deg, at eggløsningen er 14 dager før føste dag i neste mens, som du sier at hos deg på dag 15...

Når starter dere teste etter el? Har ikke gjort det i de foregående pp. Men har en digital klar til denne! Men ikke lyst starte for tidlig. For hadde vært ok å kunne brukt den event neste pp også :p

Med en syklus på ca 34 dager med et innhopp av 28 et par ganger i året så starter jeg på cd 10. Holder det som regel gående i 14 dager [emoji23][emoji23]

Så fornøyd med å ha kommet igang med trening igjen. Må bare skryte litt. Løpt ei halv mil i dag, og litt styrke. Holdt meg unna søtsaker også :D Håper sunnheten gir et godt utgangspunkt for baby i magen[emoji173]️

Så fornøyd med å ha kommet igang med trening igjen. Må bare skryte litt. Løpt ei halv mil i dag, og litt styrke. Holdt meg unna søtsaker også :D Håper sunnheten gir et godt utgangspunkt for baby i magen[emoji173]️

Flink! :) Jeg hadde dødd etter 50 meter :p

Jeg skal begynne på mandag, bevege meg mer og ta en detox uke... rense ut all driten ;)
Kanskje det hjelper :shy:

Hører nok hjemme her. Dette skal bli måneden! Har planer for starten av oktober, så egentlig passer det ikke supergodt å være høygravid da, derfor regner jeg med at det klaffer nå! (I et tamt forsøk på å lure skjebnen) :hilarious:

Ilia - PP 5 - B1 - EL 28/1 - ikm 11/2

Flink! :) Jeg hadde dødd etter 50 meter :p

Jeg skal begynne på mandag, bevege meg mer og ta en detox uke... rense ut all driten ;)
Kanskje det hjelper :shy:

Jeg døde litt, men da har jeg noe å strebe etter ;) Alt er bedre enn ingenting, og jeg har sitte på rumpen og spist godteri hver dag siden jula starta, og da mener jeg 1. desember :P Vi får heie på hverandre, og krysse for at det blir resultater på flere måter :D

Flink [emoji1319] jeg hadde min første time med bodypump nå i kveld , og jeg skjelver som et aspeløv, men håper det bidrar til at baby får det bedre i en litt sunnere kropp [emoji1320][emoji28] begynte pent i november , med cxworx, dette var et steg opp ja , men merker jo at det skjer noe med kroppen [emoji1319] håper å kunne slippe unna hyperemesis hvis vi får det til, så jeg kan holde på treninga en stund :)

Jeg vil være med her ☺️

FrøkenFryd81 - B2 - EL ca 25.01 - IKM ca 8/2

Krysser fingra, vi har booket inn i kalenderen hvilke dager vi MÅ ha sex :D
#Sletne småbarnsforeldre

Flink [emoji1319] jeg hadde min første time med bodypump nå i kveld , og jeg skjelver som et aspeløv, men håper det bidrar til at baby får det bedre i en litt sunnere kropp [emoji1320][emoji28] begynte pent i november , med cxworx, dette var et steg opp ja , men merker jo at det skjer noe med kroppen [emoji1319] håper å kunne slippe unna hyperemesis hvis vi får det til, så jeg kan holde på treninga en stund :)

Flink sjæl!! Helt sikker på at det er en fordel å holde seg sunn og frisk :) Vi får motivere hverandre her inne til å holde det gående. Jeg er nemlig god på å ta meg noen ukers treningspause innimellom [emoji85]

Back
Topp