IKM uke 52

Er 12-13 DPO usikker da jeg gikk tom for eggløsningstester, men denne dukket da opp på tidligtest idag. Litt svak til å være så sent kanskje, var blenda igårkveld! Heller jo mot skyggestrek men samtidig er den roosa. Mulig kjemisk?
Oj, men det er jo i alle fall noe der..! :Heartred Kan du ha hatt eggløsning bittelitt senere enn du trodde?

Oj, men det er jo i alle fall noe der..! :Heartred Kan du ha hatt eggløsning bittelitt senere enn du trodde?
Absolutt siden jeg ikke fikk EL når jeg trodde og ikke fikk testet mer. Men ut i fra når vi la inn aksjer, mulig ikke senere enn søndagen 14. (om resultatet er pos sett at sædcellene lever i va 3 døgn). Er i såfall 10 DPO (kan jo ha hatt senere selvsagt). Men sett at de lever 5 døgn kan det jo ha vært to dager etter det også i teorien, da 8 DPO. Kjemisk eller ei, kan ikke gjøre noe annet enn å følge med :cool:

Last edited:
Absolutt siden jeg ikke fikk EL når jeg trodde og ikke fikk testet mer. Men ut i fra når vi la inn aksjer, mulig ikke senere enn søndagen 14. (om resultatet er pos sett at sædcellene lever i va 3 døgn). Er i såfall 10 DPO (kan jo ha hatt senere selvsagt). Men sett at de lever 5 døgn kan det jo ha vært to dager etter det også i teorien, da 8 DPO. Kjemisk eller ei, kan ikke gjøre noe annet enn å følge med :cool:
Åååå jeg håper det er en spire der!!! :nailbiting:

Negativ test i dag 9/10 dpo, men fortsatt fin temp :Heartred fortsetter testinga i morgen!
1000015233.jpg

Men da er det jo gode sjanser! Håper den klamrer seg fast! :smiley-bounce012 :Heartred

.

Åååå hurra!! Føler snart halve gruppen her har blitt gravid jeg :hello2
Enig!! Veldig skuffende resultat for uke 51, tror bare det ble 3-4 gravide. Fantastisk for dem selvfølgelig, men wow så herlig å se testene tikke inn i denne tråden :woot:

Min har blitt litt sterkere nå i kveld! :love017
IMG_3594.jpeg

Har ikke turt å si noe til mannen enda. Vil liksom ha det helt for meg selv litt til. Men jeg sa «hmm, jeg kjenner meg ikke så pre-menstruell denne gangen», for å liksom forberede han litt. Han svarte med «Ja, du kan tro jeg har lagt merke til det. Bare husk å ikke bli så redd for å trene denne gangen» som svar. :p Så han skjønner hva som skjer. Han skal få vite det ordentlig når jeg kommer til IKM-dato tror jeg. Da føles det litt mer trygt. :Heartred

Ja, måtte se over lista her inne og virker som at i alle fall to tredeler er gravide! :love2

Håper veldig at dere som ikke fikk to streker denne gang kommer snart etter. :love017
Leste introduksjonsposten din i denne tråden, ekstra gøy at det ble klaff under disse omstendighetene! Måtte spira sitte hele veien :woot:
Jeg har allerede fått en skatt i 2025 og feiret hans første jul i dag, så jeg føler meg veldig rik og takknemlig uansett hvor mange streker som dukker opp på testen :happy: Venter EL mot helgen eller tidlig neste uke, så vi får se om vi får til ei lita spire til før 2025 tar slutt ❤️

Leste introduksjonsposten din i denne tråden, ekstra gøy at det ble klaff under disse omstendighetene! Måtte spira sitte hele veien :woot:
Jeg har allerede fått en skatt i 2025 og feiret hans første jul i dag, så jeg føler meg veldig rik og takknemlig uansett hvor mange streker som dukker opp på testen :happy: Venter EL mot helgen eller tidlig neste uke, så vi får se om vi får til ei lita spire til før 2025 tar slutt ❤️
Ja, det var virkelig et aller siste krampetak for min del, på et siste barn, men jeg var helt innstilt på at jeg skulle klare å bli fornøyd med tilværelsen uansett. Med det gikk jo over all forventning! Så nå håper jeg også at den sitter ja. Hvis ikke blir det nok en ny omstillingsprosess. :Heartred

Åh, koselig at dere prøver på to tette! Håper på klaff for dere også da. Veldig spennende tider! :love017

Ja, det var virkelig et aller siste krampetak for min del, på et siste barn, men jeg var helt innstilt på at jeg skulle klare å bli fornøyd med tilværelsen uansett. Med det gikk jo over all forventning! Så nå håper jeg også at den sitter ja. Hvis ikke blir det nok en ny omstillingsprosess. :Heartred

Åh, koselig at dere prøver på to tette! Håper på klaff for dere også da. Veldig spennende tider! :love017
Skjønner godt at du vil ha tredje, kan skrive under på at det er noe spesielt med nummer tre ❤️ vår tredje er som dessert, easy going, blid og bare med på all moroa :love017 Hvilken aldersforskjell får du på dine barn? Mine var nesten 7 år og 5 år når tredjemann ble født i høst, eller, august er vel kanskje sensommer.

Min har blitt litt sterkere nå i kveld! :love017
Vis vedlegget 476432

Har ikke turt å si noe til mannen enda. Vil liksom ha det helt for meg selv litt til. Men jeg sa «hmm, jeg kjenner meg ikke så pre-menstruell denne gangen», for å liksom forberede han litt. Han svarte med «Ja, du kan tro jeg har lagt merke til det. Bare husk å ikke bli så redd for å trene denne gangen» som svar. :p Så han skjønner hva som skjer. Han skal få vite det ordentlig når jeg kommer til IKM-dato tror jeg. Da føles det litt mer trygt. :Heartred
Jeg drev og lurte på om den treningen jeg drev med sist også var en faktor til at jeg mistet, så kom heelt ut av treningen etter at jeg mistet i august. Trente 5-6 dager i uken på det tidspunktet. Men tror jo egentlig trening er bra, bare kommer meg ikke i gang igjen siden jeg fikk en sånn mental sperre mot den styrke/kondis komboen jeg drev med da. Nå driver jeg bare med pilates liksom, men mangler den kondis biten av treningen.

Back
Topp